La Jurnalul National lucreaza (si) papagali. E corect, domnule Tuca?

June 16th, 2010 | by Vadim Cusnarencu |

Am scris zilele trecute despre relansarea portarului mobime.ro, cu o investitie de 50.00 de euro. Siteul aduce  servicii absolut unice pe piata de telefonie din Romania si a primit in presa zeci de articole, conform monitorizarii, toate pozitive sau neutre, cu o exceptie: Jurnalul National, care arunca gratuit cu nori si isi minte cititorii. Teoretic, am aflat si cine este autorul acestui articol malitios: Alin Radescu, alias Alex Radescu, detalii despre el cititi aici, in articol vorbindu-se despre el si despre o presupusa fosta prietenie ciudata cu un blogger cunoscut, Zoso.

Intr-un articol semnat pe 11 iunie de un nimeni (Alexandru Radescu) acesta pune titlul: Mobime.ro, o tentativa de comparator de tarife (scrieti aici ca sa ii injurati).

Ce scrie apoi autorul in subtitlu (ce il roade de fapt pe autor): În aşteptarea faimosului www.costtel.ro de la Autoritatea de Reglementare în Comunicaţii, a apărut, dintr-o iniţiativă privată, comparatorul de tarife mobime.ro.

Cum isi motiveaza autorul titlul, in articol: Comparatorul ar trebui să afișeze primele 20 cele mai ieftine opțiuni ținând cont de profilul de comunicare introdus (telefon, număr de minute, trafic Internet, etc). În plus, există opțiunea afișării „cea mai sigură variantă” care recomandă oferta cu cele mai mic cost total, dacă va crește consumul cu 10% față de cel solicitat.

Culmea e ca asta chiar face. Ca dovada, articolul venea insotit de o imagine din site-ul mobime.ro care dorea sa exemplifice spusele autorului. Numai ca, in urma comentariilor cititorilor mai destepti decat cei care scriu la Jurnalul National,  imaginea a fost scoasa pentru ca ea exemplifica tocmai buna functionare a siteului.

In loc sa aprecieze munca unor oameni din mediul privat care au facut o munca uriasa si au realizat un astfel de portal pe care autoritatile de stat nu numai ca nu stiu cu ce se mananca, dar stau si cu mana intinsa sa ia bani de la Uniunea Europeana cu milioanele, in stilul caracteristic, Jurnalul National se trezeste sa arunce cu noroi prin niste  incompetenti ajunsi de pe strada sa semneze prin ziare.

Pai, e corect, domnule Tuca?

  1. 22 Responses to “La Jurnalul National lucreaza (si) papagali. E corect, domnule Tuca?”

  2. By william coylung on Jun 16, 2010 | Reply

    lasa asta vadime…zi ne de ce ai furat situ lu’ marca…si apoi mai vorbim

  3. By relansat on Jun 16, 2010 | Reply

    lasa vadim, nu mai plange 😀

  4. By cocolino on Jun 16, 2010 | Reply

    vadime, ce e chestia asta cu “scrieti aici ca sa ii injurati”? incepi sa suferi de putere ca basescu? vrei sa-ti transformi cititorii in niste oi gata sa-si urmeze oricand ciobanul? :)))

  5. By ronis on Jun 16, 2010 | Reply

    De ce apare un astfel de articol (sau ce-o fi) pe un site de sport ca Onlinesport (un site bun, fara indoiala)? Si de ce ar trebui ca problema site-ului mobime.ro sa-i intereseze pe cititorii Onlinesport, altfel decat tangential? Pe mine, recunosc cinstit, nu ma intereseaza catusi de putin, asa cum nu ma intereseaza, in general, toata tevatura din jurul telefoniei mobile. Indiferent insa de faptul ca eu sunt sau nu interesat de problema mobime/Jurnalul, consider ca e exact ca nuca-n perete articolasul tau, tinand cont da faptul ca-l accesezi de pe un site de sport! Gresesc eu oare?

  6. By vadim on Jun 16, 2010 | Reply

    Ronis – gresesti si nu gresesti. Avand in vedere ca onlinesport e siteul meu (si ma bucur ca iti place) imi mai promovez si eu din cand in cand articolele de le blog acolo. Siteul mobime.ro este un site ok la care s-a muncit mult si consider ca nu merita sa se arunce in el cu noroi doar pentru ca unii asteapta proiecte guvernamentale. Chiar daca onlinesport.ro e un site de sport, cititorii nostri sunt interesati si de alte lucruri si cred ca din cand in cand un articol extrasport nu strica, indiferent ca e telefonie, stiinta sau altele. De altfel voi lansa curand un site cu stiri extrasport ca sa citim si altceva decat sport.

  7. By Alex on Jun 16, 2010 | Reply

    Bravo Vadim,

    Toti mucosii pot sa comenteze de aiurea.

  8. By mititelu on Jun 17, 2010 | Reply

    @vadim: buna. intrucat zoso mi-a blocat contul de wordpress, am transferat articolul la care dai tu link la o noua adresa. aceasta este: http://mititelu.zice.ro/2010/06/studentia-lui-zoso/
    adauga, te rog acest link, in locul celui vechi, pt ca nu mai functioneaza dupa ce mi-a blocat zoso blogul. multumesc. voi continua sa scriu chestii interesante despre alin pe noul blog

  9. By Vadim on Jun 18, 2010 | Reply

    Mititelu, nu ma bag in scandalul vostru, nu ma intereseaza, am dat doar o cautare la acel moment pe net sa vad cine este acel alex radescu, care nu a avut rabadre sa se uite pe mobime sau a avut pur si simplu alte interese.

  10. By mititelu on Jun 18, 2010 | Reply

    nici nu am dorit asta. tot ce am spus a fost ca in acest moment linkul din articolul tau nu mai duce niciunde – ma refer la linkul de pe cuvintele “Alin Radescu, alias Alex Radescu, detalii despre el cititi aici”. da clic sa vezi. tot ce spuneam eu era sa schimbi linkul cu unul nou, care sa mearga intrucat am repostat articolul pe un blog nou. bineinteles, daca vrei. daca nu, cuvintele respective din articolul tau raman fara link si nu mai intelege nimeni despre ce este vorba. atat. nu ti-am cerut sa te implici. era vorba numai de articolul tau. ai dat link la un blog care nu mai exista, pt ca blogul a fost sters. am repostat articolul aici: http://radumarincas.wordpress.com. despre asta e vorba. p.s. daca iti amintesti, am fost colegi la realitatea, pe vremea lui cristoiu. erai la o sectie – invatamant, mass-media, cultura, daca numa insel si cristoiu te aprecia mult. toate bune!

  11. By Vadim on Jun 19, 2010 | Reply

    Am lucrat la realitatea pana a plecat Cristoiu, asa e, daca el ma aprecia asta nu mai stiu, sper ca a fost asa si m-ar onora. :) Din pacate nu stiu cine sti tu, avand in vedere ca scrii cu pseudonim.

  12. By mititelu on Jun 19, 2010 | Reply

    vadim: da, asa e. ok, eunu ti-am cerut decat sa pui linkul nou in locul celui vechi, din textul tau care nu mai functioneaza. daca nu vrei, ok, nu mai insist. sper insa ca nu te-a intimidat zoso. iti urez mult succes, iti admir munca, daca iti amintesti, mi ai povestit de online.ro si erai foarte increzator ca iti va reusi. ma bucur ca ti a mers. daca vrei schimba linkul, daca nu, nu. eu, oricum iti doresc toate bune!:)

  13. By vadim on Jun 21, 2010 | Reply

    Nu ma intimideaza nimeni, poate invers. :) Am dat acel link, daca s-a sters asta e, inseamna ca totusi e o problema cu acea poveste. Iti las aici linkurile ulterioare, nu opt sta acum sa schimb cate unlink ed fiecare data cand muti blogul. Oricum nu inteleg de ce trebuie sa fie inchis un blog liber cum ar fi la wordpress pentru o astfel de poveste, fieea adevarata sau nu…

    Am povestit multora despre onlinesport.ro, tot nuam o idee cine ai putea fi. :) Am vazut ultimul tau link, imi aduc aminte ca am avut un coleg Radu, lucra la Social la Realitatea in 2003, dar parca avea alt nume de familie.

  14. By mititelu on Jun 21, 2010 | Reply

    @vadim: wordpress a inchis blogul pt incitare la violenta pt articolul drept la replica. si, da, zoso a incercat sa te intimideze. voi reveni cu un .ro. sa vedem atunci ce se intampla;) oricum frica ta e de admirat, pe undeva. oricum, nu mai esti omul oe care-l cunoasteam…

  15. By ronis on Jun 22, 2010 | Reply

    De acord cu ce ai scris, Vadim. Nici pe mine, pana la urma, nu ma deranjeaza sa citesc din cand in cand si altceva decat sport pe Onlinesport. Daca nu vreau sa citesc, dau mai departe. Corect

  16. By vadim on Jun 22, 2010 | Reply

    Mititelu, pana la urma tu scrii niste chestii anonime, iar Zoso e un tip care semneaza cu nume si prenume. Asa ca, stai linistit, nu e vorba de frica, mie nu mi-e frica de nimeni. Numai ca, din punctul de vedere al veridicitatii, tu ai un semn de intrebare. Zoso nu. Sincer.

    Asa ca am indoielile mele si, la urma urmei, lasa-ma sa nu promovez un scandal in care un om cu o afacere proprie pe internet (ca si mine de altfel) are de suferit de la niste randuri anonime. In plus, in aceasta problema nu ma intereseaza deloc Zoso, alta era persoana de care m-am luat eu la acel moment. Da, ok am schimbat si niste randuri cu zoso, ca si cu tine,insanu a fost vorba de nici un fel de intimidari. Nu are cu ce sa ma intimideze Zoso si nici DNA pe mine, stai linistit.

    Oricum, atunci cand vei scrie acele randuri sau altele cu un nume si prenume, mai vorbim. Desi iti repet nu ma intereseaza sa il murdaresc pe Zoso eu, nu am cu ce si nici de ce. Daca tu ai, ok, fa-o nu te opreste nimeni, te vaciti lumea si iti vei satisface o sete de razbunare pe care probabil o ei.

    Nu ti-am sters linkurile ulterioare, ti le-am lasat, dar ti-am zis nu pot sta sa schimb mereu linkuri pentru ca tu iti tot muti blogul… Nu am timp.

  17. By mititelu on Jun 23, 2010 | Reply

    :) multumesc ca ai fost sincer. voi reveni cu nume si prenume pe punct ro. aminteste ti insa ca zoso a inceput in primii doi ani ca anonim;) imi pare rau sa vad, ca intr-un fel sau altul, zoso controleaza blogosfera. insa te inteleg, stai linistit. succes in continuare!

  18. By vadim on Jun 23, 2010 | Reply

    Fii serios ca Zoso nu controleaza nici o blogosfera. Ca dovada ca eu ti-am pus aici asta si iti las linkurile pe care daca ma controla cineva le stergeam. :) Am fost sincer, am vorbit cu el asa cum am vorbit cu tine, egal, ambii m-ati contactat, nu invers, nu presiune. Presiune pe ce, de ce, hai sa fim seriosi. Oricum eu nu pot fi considerat blogger decat partial sau chiar deloc, scriu rar aici, alta e activitatea mea de baza. Te astept cu nume si prenume si mai vedem. :) Pana una alta scrii la mine pe bloc cu proxy. :) Nu cred ca sunt eu ala caruia i-e frica. :)

    Chiar nu stiu istoria lui Zoso, nu ma intereseaza problema, vad ca tu ostii mai bine. :) Dar, daca spui ca asa a inceput si el, (anonim) inseamna ca e o reteta de succes si o poti face si tu. :)

  19. By mititelu on Jun 23, 2010 | Reply

    @vadim: batrane, stiu ca tu nu te lasi calcat in picioare, cu toate astea, nu vrei sa il deranjezi pe zoso, pentru ca iti poate face rau. si intr-un fel te-a amenintat subtil cu ce a scris aici: http://www.zoso.ro/bloggerul-confunda-opinia-cu-minciuna. iar tu te-ai conformat. asa cum am spus, te inteleg. ar fi trebuit sa-ti dai seama ca pe zoso il deranjeaza ce am scris eu pentru ca este ADEVARAT. daca erau minciuni, nu se sinchisea sa se agite. de aceea voi republica totul pe punct ro.

  20. By vadim on Jun 23, 2010 | Reply

    Cu ce m-a amenintat pe mine acolo? Da, cred ca se refera la mine, aia ai dreptate.

    M-am conformat cu ce? Daca ma stii pe mine asa de bine stii ca ma conformez? :)

  21. By mititelu on Jun 24, 2010 | Reply

    pai asta e amenintarea: “mişto când mamele voastre nu sunt ţinta înjurăturilor, nu?”. stiu ca nu te lasi calcat in picioare, dar te inteleg ca, intrucat ai o afacere in online, nu vrei sa te pui rau cu zoso. eh, oricum, nu o sa mai fie mult timp “seful” blogosferei. a adunat prea multe pacate, despre care nu are nimeni curaj sa vorbeasca, asa cum nu avea nimeni curaj sa spuna despre dumitru tinu ca are amanta si copil, cat timp a fost in viata (au spus numai dupa ce a murit). eu am curajul asta. ceea ce va doresc si voua:) daca nici internetul nu mai e un mediu liber, unde mai poti sa scrii? pe pereti? iar zoso e mega-ipocrit. el a publicat calomnii, insulte si minciuni de ar trebui sa stea toata viata in puscarie. numai ca lui ii convine doar sa atace, nu si sa fie atacat. dar viata se schimba. deocamdata, fiindca nu-mi da voie sa maexprim pe internet, ii voi contacta parintii(am inteles ca a depins mult timp de ei). cu siguranta vor fi bucurosi sa afle cu ce se ocupa fiul lor cel bun si drept. simare si viteaz. dupa ce vorbesc cu parintii lui, incep sa vorbesc cu publicitarii de pe blogul lui. anul 2011 va fi cel mai greu an pentru romania.si pentru zoso:)

  22. By mititelu on Jun 24, 2010 | Reply

    @vadim: pai da, te-ai conformat. nu ai avut curaj sa mai schimbi linkul. ai muscat putin si apoi te-ai retras, prudent:) nu te acuz. te inteleg.

  23. By vadim on Jun 24, 2010 | Reply

    Cred ca am explicat mai sus ce si cum in acest conflict, din punctul meu de vedere. Nu mai reiau. Cu linkulla fel am explicat… Nu am nici o autoritate sa fiu arbitru aici si se pare ca fara voie sunt. :) Nu iti dau nici sfaturi pentru ca nu dau nimanui, daca ai citit Jerome K. Jerome stii povestea. :)

    Oricum daca tot vorbim aici, uite ca cititor ar unor siteuri iti spun: personal nu ma intereseaza ce face Zoso in viata privata. Nu va depinde viata lui privata daca intru sau nu la el pe site…

    Nu cred ca e ok sa vorbesti cu publicitarii lui despre nu stiu ce chestii. Daca ai acces la ei, mai bine intri pe vanzari directe la Zoso. Acum serios, daca aveti ceva de impartiti, cred ca ar fi bine sa o faceti intre voi fara valuri, e plina tara asta de scandaluri. Lucrurile bune sunt prea rare.

Post a Comment