Intre legenda Hagi si nimeniul Becali

August 20th, 2007 | by Vadim Cusnarencu |

Deosebirea dintre Gigi Becali si Gica Hagi este una singura si atat de clara: primul este un nimeni, al doilea este o legenda. Hagi are un nume urias care ii va asigura pentru totdeauna un loc in Cartea de Aur a fotbalului romanesc. Ca antrenor este undeva spre mediocru, insa asta nu inseamna ca nu vrea sa greseasca singur, daca ia un salariu.


Peste 10-20 de ani nimeni nu va mai sti de Gigi Becali. Vor mai rade poate unii pe la niste terase, in fata unei beri, amintidu-si izbucnirile de ras isteric ale unui om care la un moment dat a avut niste bani (ai lui sau ai altora) de bagat la Steaua. Sau era la Dinamo? Nu mai conteaza…

Hagi va avea, insa, mai departe, momente speciale dedicate la televizor si in ziare, golurile sale vor aparea pe diverse generice sau retrospective. Hagi va merge mai departe pe strada si toata lumea il va recunoaste si respecta pentru momentele de aur pe care le-a adus in sportul romanesc. Ca antrenor, probabil, nu va face mare lucru. Nu cred ca are stofa de asa ceva, am spus-o mereu. In primul rand este prea ambitios si serios, iar asta deranjeaza la vestiar jucatorii mediocri.

Hagi nu este Oli. Daca Olaroiu facea echipa pe genunchi in functie de viziunile mistice ale lui Becali din noaptea de dinaintea partidei, Hagi nu face asta. Hagi vrea sa faca singur si ceea ce nu stie, pentru ca a asa a ajuns unde a ajuns.

Hagi este un om realizat atat pe plan public, cat si pe plan personal. Are afaceri curate care merg bine, este un om aranjat. Nu sta Hagi in cei 400.000 de euro ai lui Becali. Hagi nu vrea acum sa parvina si sa isi cumpere trei masini cu care sa dea pe spate primul rand de gagici la semafor.

Hagi va avea castig de cauza in fata lui Becali cand va pleca singur. Viata lui nu este antrenoratul, asa cum el a recunoscut. Antrenoratul pentru Hagi este numai un pretext de a mai inspira putin fotbal, de a mai fi putin pe iarba in cadru organizat, imbracat intr-un tricou care sa poarte insemnele oficiale ale unui club. De a mai ridica deasupra capului bratele a victorie.

Becali nu este un om cu care sa lucrezi daca ai caracter, daca vrei libertate, daca ai valoare. Chiar daca nu este un antrenor de clasa, Hagi are multe alte calitati profesionale si personale care nu sunt si nu vor fi niciodata compatibile cu gandirea actualului cap din Ghencea. Cei care s-au adunat in Ghencea o fac pentru bani si asta spune totul despre un om. Pentru ei nu conteaza umilinta si nici gradul de servitudine.

Fotbalul nu este o uzina in care patronul cere productia a 10.000 de unitati pe luna. Fotbalul inseamna creatie, noroc, inventivitate. Se lucreaza la nivel inalt cu talente si nu cu muncitori care strang saibe. Asta este un alt lucru pe care “patronul” nu il va intelege niciodata.

MM, Oli si altii ar fi stat pana la pensie cu “patronul”. Hagi nu este acest gen de om. Si deja s-a vazut pe un termen atat de scurt.

  1. 61 Responses to “Intre legenda Hagi si nimeniul Becali”

  2. By rayden on Aug 20, 2007 | Reply

    primul articol, dupa mult timp, in care imi regasesc parerea reflectata…totusi imi permit sa mai adaug ceva…MM a plecat deoarece nici el nu ii mai rezista “ciobanului”.0-0laroiu/zeroli, in tot mandatul sau, a stat si a luat-o “la popou”[a se vedea declaratia de ieri a “oierului”, in care zicea ca a facut zeroli tactica la palat].
    HAGI este un mare om si nu cred ca va accepta aceste idiotenii din partea “prostului universului”.

  3. By and on Aug 20, 2007 | Reply

    frumos articol, si eu la fel gandesc. chiar daca as fi un antrenor de 2 lei, in momentul in care mi-ar impune patronul 11-le de start mi-as lua frumesel bagajul si as pleca. cu atat mai mult cu cat vb de hagi, el are de aparat un nume. deci nu e cazul sa stea sub papuc si sa fie calcat in picioare ca vrea prostul asta care a pus mana pe Steaua sa faca echipa cum vrea el. Eu as vrea sa se duca becali sa il intrebe pe fergusson, la fel se intampla la manchester, vin actionarii si dicteaza? pun pariu pe oricat ca in ziua cand se va intampla asta fergusson isi va da frumusel demisia.
    e normal ca in viata nu poate fi numai alb si negru si uneori mai trebuiesc facute compromisuri iar hagi cam are lacune aici, dar totusi, mi se pare aberant sa isi dea cu parerea becali la 11-le de start.
    singurul lucru care ma ingrijoreaza e ca totusi prostul cam are dreptate, respectiv si eu tot asta am sesizat ca radoi joaca mult mai bine fundas decat unde il vrea hagi. dar nici nu ma pricep la fotbal ca hagi, deci poate stie el ce stie.

  4. By nicu on Aug 20, 2007 | Reply

    HAGI este un mare om si va fi si un antrenor bun !

  5. By rayden on Aug 20, 2007 | Reply

    ciobanoidu’ are dreptate, dar ratzoi trebuie sa joaca in locul lui goian, nu in locul lui rada.amandoi is de picior drept si nu’s deloc complementari.a se vedea finalul cu bate borisov.

  6. By nimeni in drum on Aug 20, 2007 | Reply

    @and

    tu chiar crezi ca meme a plecat de la Steaua pt ca era singurul care ii zicea verde in fata ciobanului?…ai uitat cine era lingaul nr 1?….acuma zice si el saracu’, ca nu mai e acolo..asa ca meme ramane pana la urma mimi, dovada limbile pe care le da noilor sai sefi…revenind la topic…ceea ce a facut cibanul este INCALIFICABIL..sper ca Hagi sa treaca peste asta si sa nu il ia in seama..pt binele Stelei…si mai ales al suporteriilor..care il sustin neconditionat…M*** Gigi ..Augh Augh Augh!!!

  7. By rayden on Aug 20, 2007 | Reply

    stati ca am uitat si de lingaul principal, care e si acum la echipa: argaseala

  8. By MINERU on Aug 20, 2007 | Reply

    Nu inteleg cere-i problema ta,Vadime…Las-o mai moale ca legenda asta.Ca sa ajungi ca Hagi trebuie intii de toate SA MUNCESTI ceea ce nu prea e dispus nimeni in ziua de azi.In timp ce ca Gigi poate ajunge oricine care E SMECHER SI FURA.Cei mai multi sint gata sa faca asta.Fii sigur ca majoritatea ii da dreptate lui Gigi.Dovada o vei vedea in urmatoarele prezidentiale cind Gigi va cistiga detasat turul doi in fata mult mai intelectualului Vanghelie
    Hai noroc

  9. By and on Aug 20, 2007 | Reply

    @nimeni in drum:
    nu am zis nimic de meme, nu vad legatura, meme nu e antrenor. cred ca am fost foarte specific in postul meu, ma refeream la antrenori si la hagi in special.
    plus ca nu ma intereseaza paiata aia de meme.

  10. By io on Aug 20, 2007 | Reply

    M-ai convins dupa articolul asta sa nu mai intru pe blogul tau nici o data datorita lipsei tale de obiectivitate si impartialitate esti un nimeni.

  11. By PUL/\ DUMITRU on Aug 20, 2007 | Reply

    ciobanu tot o so pateasca odata si odata

  12. By Alex on Aug 20, 2007 | Reply

    Cred ca singurul personaj mediocru in aceasta discutie este autorul acestui articol… :-(

  13. By ovidiu on Aug 20, 2007 | Reply

    JIJI nu va ajunge niciodata presedintele romaniaei ! Simplu fapt ca a dat bani la cei care au fost inundati, sau ca da bani cu nemiluita la biserici nu-i asigura voturile. Daca ar fi facut spitale moderne sau macar de le moderniza pe cele actuale, scoli sau alte lucruri cu adevarat utile celor multi (care din nefericire sunt si saraci) atunci ar fi avut voturi si de la altii nu numai de la cei care au primit bani de la el. Tot mai mult se observa ca incepe sa sufere de grandomanie. Are bani si cei cu asta, sunt si altii mai bogati ca el. Ce afacere are el pana la urma ? Cate locuri de munca a creat el ? Ce imagine face el romaniei in afara ? Ce a facut el cu adevarat t romania ? De ce nu a facut o echipa de fotbal de la zero ? Steaua nu este mare datorita lui, el e “mare” (momentan) datorita Stelei. Se da atat de cinstit cand el singur se da de gol ca a facut aia si aia iar apoi spune ca er doar o metafora sau un pnflet. Ne tot spune cat de credincios si de iubitor este el, iar apoi se cearta cu toata lumea, ii face in fel si chip, ii da la o parte pe toti cei care au altceva de spus decat el, ii face nimicuri pe toti cei care nu au bani sau nu sunt patroni ci doar angajati de parca asta ar fi ceva murdar, umilitor .
    JIJI presedinte ? Niciodata, ar fi cel urat vis .

  14. By karo on Aug 20, 2007 | Reply

    hagi are tot viitorul inainte ca antrenor. sa nu il desfiintam de acum. poate nu era momentul pentru steaua, asta e altceva, dar oricum, nu e totul incheiat. de gigi, ce ar mai fi de spus?…el nu o sa vrea niciodata antrenor adevarat la ehipa, ci doar marionete. un antrenor de clasa nu accepta sa ii faca nimeni echipa. nici hagi nu va accepta, asta e clar; in plus, e prea orgolios sa o faca.

  15. By Alex G on Aug 20, 2007 | Reply

    Hagi este o legenda, dar mai are de muncit ca antrenor si ii trebuie si ceva noroc ptr a reusi ; pe de alta parte mi se pare absolut firesc ca Hagi sa asculte indicatziile lui Becali daca cel din urma isi asuma riscul deciziilor, deoarece Hagi este angajat al clubului Steaua. Vedem in orice domeniu aceasta situatzie si vadime spre surprinderea ta fotbalul este mai profitabil decat o uzina ; ti-am zis mai demult ca s-au dus vremurile in care fotbalistii jucau pe tichete de masa de amorul artei. Traieste in prezent in sec xxi si lasa nostalgiile dinainte de 89 !

  16. By nimeni in drum on Aug 20, 2007 | Reply

    @ and

    da da ..ai dreptate am gresit… nu ai scris tu chestia aia..abia dupa ce i-am dat drumu la post am realizat ca te-am confundat…ce sa ii faci ..caldura asta!!! :)))

  17. By 1986 on Aug 20, 2007 | Reply

    Dupa ce a plecat MM, am spus ca se va alege praful. Din pacate, am avut dreptate…
    Vadime, ce ai cu el, n-ai vazut emisiunea de aseara?

  18. By Dragos on Aug 20, 2007 | Reply

    1. Cred ca Hagi, prin seriozitatea si firea lui calculata, este un potential mare antrenor.
    2. Cred ca Hagi, prin rezultatele pe care le vedem la Steaua dar si prin logica jocului pe care a impus-o la Galatasaray, poate fi deja considerat un antrenor bun, daca nu chiar foarte bun. O spun de aici, din Turcia, unde se stie ca a rezista la Galata si a castiga un trofeu e o mare realizare nu neaparat profesionala ci mai ales de caracter. Asta fiindca la Galata sunt cel putin trei de Becali. Nu atat de ieftini dar cel putin la fel de incapatinati si bagaciosi.
    3. Becali a gresit ca un neghiob: nu este pur si simplu BINE ca un patron sa ia partea elevilor antrenorului.
    4. Radoi, jucatorul in cauza, nu este si nu cred ca va fi niciodata un mare jucator. este mediocru si la mijloc dar si in aparare. Iar mediocritatea lui va continua atata timp cat in loc sa progreseze, se va ocupa mai mult de intrigile din lot, indiferent sub ce antrenor.
    5. Cand Steaua va scapa de Radoi iar Becali va intelege ca e bun doar ca finantator, se prea poate ca si Becali sa devina un idol la fel de mare ca Hagi la Steaua.

    Un stelist care a tinut in cupele europene mereu si cu Steaua, si cu Dinamo, si cu Rapid, si cu Craiova, si cu Otelul, si cu CFR Cluj si cu oricine joaca fotbal fara a se juca in talk-show-uri cu valorile.

  19. By ramurel on Aug 20, 2007 | Reply

    N-ai dreptate, Vadim… Becali baga banu’, el decide.Nu ca un antrenor , dar daca are un interes de a aparea un jucator pe un anume post( pt. a fi vazut de oarece impresari,pt transferuri,etc.), asa trebuie facut… Ca NU POATE IMPUNE, DE ACORD CU TINE,…Dar daca a si vorbit cu Hagi inainte de meci, nu poate sa-i dea cu tifla, doar ca e orgolios Hagi( ceea ce si cred)… Oricum cred ca Becali cunoaste echipa si jucatorii mai bine decit Hagi (de atitia ani,nu)… Ori Hagi cred ca vrea sa impuna formula sa prea dintr-o data…. Trebuie sa schimbe din mers tactica…In plus cred ca Hagi nu prea tine “vestiarul”,…L-au ajuns blestemele de cind i-a dat lui Lucescu cu tifla cind a fost inlocuit pe vremea cind juca la Galata… poate v-aduceti aminte…Nu e suficienta gloria de fotbalist ca sa urci in antrenorat…Cred ca tocmai psihologia ii lipseste lui Gica…Altminteri ii doresc f.f. mult sa reuseasca si sa ajunga un mare antrenor.

  20. By chriss on Aug 20, 2007 | Reply

    Hagi e o legenda ca jucator. Ca antrenor si ca personalitate e un 0.Ar trebui sa-l ia exemplu pe Dan Petrescu, care dupa ce a vazut ca nu a reusit sa faca fata la rapid, s-a intors la munca de jos, iar sportul la vremea respectiva si urziceniul acum merg ceas. Ce antrenor ati mai vazut voi sa impinga un jucator la fel cum a facut-o hagi aseara cu zaharia? Ce cauta neaga printre titulari, care in 5 meciuri cred ca a atins migea de doua ori? De ce incearca hagi sa gaseasca motive absurde pt jocul slab al stelei, cand de fapt el este singurul vinovat?

  21. By ramurel on Aug 20, 2007 | Reply

    Pt. chriss – Cred ca Neaga e cal de bataie in atac, tocmai pt. a dezechilibra apararea adversa si a crea culoare de sut pt. ceilalti, tragind fundasii spre margini… Acelasi lucru il facea Moldovan la Poli acu 2 ani, si nu prea a dat gol in schimb dezechilibra apararea tragind 2 fundasi dupa el si creind culoare pt. Mansour si care mai era prin ofensiva

  22. By chriss on Aug 20, 2007 | Reply

    E o diferenta mult prea mare intre moldovan si neaga. Moldovan mai faulta, mai dadea din coate prin careu, mai prindea cate un sut, in concluzie era mult mai prezent in joc. Dar asta nu e decat una din micile probleme de la steaua. Nu pot sa inteleg de ce-i place lui hagi sa ameteasca jucatorii pe 1000 de pozitii, in loc sa stabileasca niste relatii clare de joc. Nicolita aseara a fost fundas stanga, fundas dreapta, mijlocas stanga, mijlocas dreapta, ba chiar in unele momente a fost mai atacant decat neaga si dica.

  23. By Calin on Aug 20, 2007 | Reply

    Foarte adevarat. Felicitari pentru realismul pragmatic all articolului. Becali = manager speculativ fara strategie -> “fabrica” ii va disparea in max 10 ani. Hagi = antrenor fara viziune, care nu poate sa accepte ca a fi jucator de geniu nu este egal cu a fi un antrenor bun. Daca as putea avea un sfat pentru ultimul nu ar fi unul tactic ci unul uman : sa-si imbunatateasca abordarea pedagogica cu fotbalistii. Discursul lui seamana cu al lui Halagian, doar ca Halagian mai le dadea dupa ceafa jucatorilor.

  24. By claudiu on Aug 20, 2007 | Reply

    Sper ca, intr-o zi, Hagi sa se intoarca la Sportul. Noi avem rabdare sa apara rezultatele…

  25. By Claude on Aug 20, 2007 | Reply

    Hai sa o luam si altfel: era asa de greu ca Hagi sa-i prezinte si lui Gigi tactica si formatia pe care o va folosi?…Credeti ca e prima oara cind antrenorul ii prezinta asa ceva patronului? Aceasta modalitate de colaborare o considerati o slugarnicie din partea antrenorului fata de patronul-stapin? Sa o luam altfel: atunci cind vi se cere, voi ca angajati nu datiraportul patronului, mai ales cind actiunile voastre implica si banii acestuia? Plus ca pe Jiji l-a suparat mai mult faptul ca Hagi i-a promis una si a facut alta. Cit priveste “icoana Hagi”, hai sa fim seriosi: daca stii ca nu le ai cu antrenoratul, de ce te mai bagi atunci?…Ce ar vrea Hagi, de dragul vremurilor apuse sa-l suportam in postura de antrenor pentru ca asta e ambitia lui prosteasca? E clar ca Jiji a exagerat (si inca rau de tot) dar eu va propun sa-i platiti voi lui Hagi banii de contract.

  26. By ramurel on Aug 20, 2007 | Reply

    Foarte corect,Claude

  27. By Piorel on Aug 20, 2007 | Reply

    Dupa parerea mea, Hagi ar face foarte bine daca ar pleca de la echipa. Pai in halul asta? Sa-ti impuna 3 jucatori? Pai sunt convins ca maine o sa il reimpuna si pe Croitoru. Si asta dupa ce? Dupa 80 de minute fara gol primit, in inferioritate numerica? Pai BA TERMINATULE, ca mi-ai mancat ficatii, NU TE MAI SUPORT JEGULE! Incredibil fratilor. Nici nu ii mai pronunt numele si asta ar trebui sa faca toti cei care nu sunt de acord cu el. Daca Hagi ar fi razbunator si-ar da demisia chiar azi, dar cel mai probabil va demisiona dupa ce Steaua se va califica.

  28. By ramurel on Aug 20, 2007 | Reply

    E bine ca se ajunge la discutii pe teme tehnice si tactice,pt. a nu cadea in plasa unor jurnalisti care,nu e cazul de fata, ar avea oarece interese in a denigra pe unul sau pe altul cu astfel de articole denigratoare minimalizind orice contributie la cresterea echipei( NU VA PUTEA NIMENI SA NEGE IMPORTANTA BANILOR BAGATI INTR-O ECHIPA, INDIFERENT CA VIN DE LA UN OIER SAU DE LA UN VINZATOR DE BUTELII ). Discutia cred ca se pune doar in jurul abilitatii de antrenor a lui Hagi…

  29. By ramurel on Aug 20, 2007 | Reply

    Si mai o treaba..: orice cotroversa creata in jurul lui Becali, de orice natura, tot lui ii face bine, indiferent ca e pozitiva sau negativa…Toate aceatea il fac mai puternic tocmai pe cel vizat…Ignorarea e singura solutie…

  30. By Piorel on Aug 20, 2007 | Reply

    Ar mai fi o alternativa: Hagi sa il lase sa faca echipa, sa o primeasca pe hartie frumos. Mai mult, sa puna in practica si orice sfaturi ”tehnice”. Si domnul Hagi sa spuna de fiecare data presei: ”echipa a fost facuta de patron, el mi-a spus sa fac asta, asta si asta”. Si se vor vedea ”rezultatele”. Dar din respect pentru sine, pentru Steaua, pentru jucatori, pentru fotbal, pentru tine, pentru mine, nu va face asa ceva.
    Pai cum s-a luat golul 2 la Borisov??? Cu marele fundas central care facea pe interesantul ca vai… nu am fost concentrati pe final de meci in loc sa spuna macar ”imi cer scuze ca EU am gresit la golul 2 si imi asum raspunderea, ca sunt jucator PROFESIONIST”

  31. By Vadim on Aug 20, 2007 | Reply

    Credeam si eu mai demult ca Radoi e un mare jucator. Dar nu e. Poate ar fi fost daca nu ar fi fost in sistemul lui Becali, acolo unde mai este si imbuibat pe deasupra si iertat de orice pacate. Radoi va ramane la acest nivel, nu are nici o sansa de progres si cred ca nici nu vrea mai mult.

  32. By Piorel on Aug 20, 2007 | Reply

    Pai normal Vadime ca nu vrea mai mult, din moment ce nu vrea sa plece de la Steaua. Cine-o sa-l tina in brate pe unde s-ar duce? Cu regret o spun ca o solutie la toata treaba asta ar fi ca in urmatorul meci (cu Turcia?) Radoi sa se accidenteze si sa rateze turul.

  33. By bituca on Aug 20, 2007 | Reply

    Ai dreptate Piorel ! Am ajuns sa ne rugam de accidentarea lui finu’ ca Steaua sa poata juca fotbal adevarat si sa fie liniste in vestiar!!
    In ceea ce il priveste pe Hagi, cinste lui, inghite toate porcariilelui Bekaliku dintr-o prea mare dragoste de Steaua !! O venii si ziua cand o sa scapam de oier, sa avem si noi la conducerea Clubului o echipa de oameni inteligenti si educati care sa faca cinste clubului, ca cei din generatia de aur ??

  34. By Claude on Aug 20, 2007 | Reply

    @bituca Daca Hagi antreneaza pe Steaua din dragoste sa renunte la banii din contract. Ia sa vedem, mai iubeste Steaua atunci?…
    Cit despre urmatoarea miscare a presei (acum dupa ce Hagi isi vede in continuare de treaba la Steaua) aceasta va fi de prost augur. Asa cum ii stim, cei din “presa” sportiva vor specula la maxim in functie de ce echipa vor vedea in teren la urmatorul meci, daca Hagi a devenit o sluga sau e in continuare independent, ceea ce va fi o FALSA PROBLEMA !

  35. By mishu on Aug 20, 2007 | Reply

    Mi se pare foarte distractiva discutia cu “superbanii” bagati de nenea Becali la Steaua… Care oarecum contravine aritmeticii elementare, care ne spune ca de vreo cativa ani buni Steaua cam produce banii pe care-i inghite (daca nu cumva ramane si un excedent), respectiv se cam autofinanteaza…
    Bani a bagat Iancu la Poli, bani a bagat Muresan la CFR… echipe care in afara de drepturile e televiziune, cate-un contract de sponsorizare si incasarile de la casele de bilete n-au prea produs altceva… Da sa nu uitam ca in visteria Stelei doar din participarea in Champions League anu’ trecut (6 meciuri) au intrat peste 10 milioane (vreo 12 zice-se) de euro… Asa ca sa ne mai lase nenea Jiji cu povestile despre milioanele pe care le baga el la Steaua…
    De ce-i inghite Hagi mizeriile? Probabil pentru ca vrea sa demonstreze ca are intr-adevar stofa de antrenor si ca poate face treba daca e lasat in pace…
    Cat despre discutia cu Radoi… unde anume ar trebui folosit… e foarte usor sa-ti dai cu parerea de pe margine… mie personal mi se pare ca Radoi nu mai prea joaca nimic de cand a fost accidentat… dar pe de alta parte tot el e cam singurul (dupa plecarea lui Ogararu) care stie (chiar daca in ultimul timp n-o mai prea face) sa tina capul sus si sa dea drumul la minge din prima…

  36. By anti tot, utra nationalist on Aug 20, 2007 | Reply

    Mda, iesirea nervoasa a lui JIJI pare la prima vedere o mana de “masline de oaie” aruncata in obrazul lui Hagi. E pacat ca nu acorzi credit unui om hoatarat sa reuseasca, si care a aratat ca incearca. Sincer Steaua pare ca joaca de la meci la meci tot mai bine. Ma refer la meciul cu Poli Iasi, a doua repriza cu BATE si acum la Cluj. Sigur, in proces apar si greseluile individuale…Goian si Radoi la BATE, balbaind mingi care se transforma in goluri., pase gresite din cauza lipsei de omogenitate. Hagi joaca urat la prima vedere, dezlanat si imprastiat. Neaga nu atinge mingea, Nicolita pare un motor se supersonic care se tureaza pe pista, Radoi joaca mai bine inchizator decat fundas.Sincer ala e rolului…In plus acum dupa mult exista ingredientele formarii unei echipe redutabile. Chiar daca a facut egak cu BATE.
    Jocul este in formare, nu se pot potrivi toate dintr-o data. Supoerterii erau decisi sa acorde credit lui Hagi, patronuul nu e. Probabil ca Steaua ar fi mai bine gestionata de un consortiu. Nu sunt fan Barcelona dar ideea catalanilor functioneaza…bine!
    Acum un alt aspect al meciului de aseara. Despre ei clujenii au afirmat intotdeauana cu superioritate ca sunt mai occidentali decat occidentalii. Lucrurile nu stau chiar asa. Galeria este formata din oameni ca toti oamenii. Chiar daca sunt condusi de ‘intelectuali”. Mai mult desi au afisat bannere cu “ANTIXENOFOBIE”, factiunea maghiara a galeriei a ataacat in urma unui schimb neortodox de opinii pe suporterii stelisti. Acesta e un semn al occidentalitatii clujenilor? hotl striga hotul sau in cazul acesta antixenofobii se iau la tranta cu suporterii stelisti? Incerc sa fiu cat mai impartial, dar nu pot sa nu remarc deeclaratiile “doctorului” Muresan si al lui Andone…Sunt scuzabile daca ne uitam la rezultatul de joi de pe tabela…CFR Cluj-Anathorsis Famagusta 1-3. Evident frustrarea e mare…Anul trecut CFR-ul s-a innecat ca si “rromul” la mal dupa o infrangere in fata Stelei, care aseara a aratat si latura defensiva a ei…Sincer eu nu mai accord sanse la titlu CFR-ului…Atitudinea occidentalilor lasa de dorit…Ca intotdeauna…

  37. By and on Aug 20, 2007 | Reply

    pe mine cel mai mult ma ingrijoreaza in jocul stelei faptul ca suntem rupti la mijloc, prea multe mingi se arunca in fata fara sa se incerce construirea cu ajutorul mijlocasilor (la faza asta bicfalvi imi place ca verticalizeaza jocul). nici nu mai tin minte de cand am vazut o pasa decisiva printre fundasii adversi, la firul ierbii. plus ca ma uitam si aseara cu clujul, pierdem prea usor posesia mingii. pai ma uitam si la milan cu juve, care avea posesie, pai tinea mingea nu o arunca una-doua in fata aiurea.
    iar mingi pierdute inseamna sanse in plus pt adversari si munca in plus de recuperare. ineficienta cu alte cuvinte.
    insa, cum sunt si lucruri bune ma astept sa se indrepte si asta.

  38. By MM on Aug 20, 2007 | Reply

    De nu pleaca haji daca e asa bun????Va spun eu echipa de talia lu Steaua nu mai gaseste..Problema e ca si el stie asta.

  39. By MM on Aug 20, 2007 | Reply

    Pt. Antitot
    Poate ai vazut alt meci frate la Cluj.Cum adica a jucat Steaua bine la Cluj????A fost dominata 100 %. A terminat meciul gafaind.Daca nu te pricepi la acest fenomen lasa-ne!

  40. By ramurel on Aug 20, 2007 | Reply

    La alt nivel se baga bani la un club de provincie, decit la Steaua… Muresan poate ca da, dar Iancu baga banii unui mare concern BKP, deci nu banii lui, ca in cazul lui Becali… Sa dam totusi ce i se cuvine lui Becali, chiar daca nu suntem de acord cu el

  41. By Naufragiatul on Aug 20, 2007 | Reply

    Hagi nu a fost mare fotbalist, a fost doar umflat de presa si a prins o conjuctura favorabila. Nici ca antrenor nu a demonstrat nimic, el s-ar putea intelege doar cu Claudiu Raducanu.
    Ca sa numesti un fotbalist “rege” mi se pare o idiotenie de zile mari. Caracterul lui si l-a aratat la acea conferinta de presa la care s-a certat cu ziaristii (va mai amintiti: ! “Da ma tu ala de colo!”) ca sa nu mai vorbesc de meciul de retragere la care s-a comportat ca un manelist.
    El nu a fost bun decat acolo unde toti ceilalti erau mai slabi ca el la Farul, la Sportul, la Steaua, La Brescia la Galatasaray, in schimb cand a trebuit sa intre in competitie cu vedete adevarate la Real Madrid si Barcelona a fost un nimeni, rezerva de lux.
    Va rog, nu continuati sa-l ridicati in slavi el este un om cu slaba personalitate si a inceput si el sa creada ca se trage din familii de regi Ming sau Basarabi, nu faceti decat sa-l stricati si mai mult.
    In razboiul asta al declaratiilor ma rezum decat sa zic doar ca Becali e finul lui Hagi, cine se aseamana se aduna.
    Dixit !

  42. By Vadim on Aug 20, 2007 | Reply

    Am o rugamite: aici nu e loc de injurat. Daca aveti pareri pro, contra sa cum cum vreti voi, le puteti exprima civilizat. Ati vazut ca sterg injuraturile la adresa mea, iar asta nu inseamna ca le las pe cele scrise la adresa altora (in speta aici la adresa lui Becali). Opiniile necivilizate nu au ce cauta aici.

  43. By anti tot, utra nationalist on Aug 20, 2007 | Reply

    @MM
    mai… sigur nu ma pricep cat tine dar sa-ti spun io ceva …tu ai fost acolo? sa vezi LIVE?

  44. By unu' on Aug 20, 2007 | Reply

    da ce au oamenii astia cu tine oare Vadime ? nu te intrebi ?

  45. By Americanu on Aug 20, 2007 | Reply

    Hagi in Liga Campionilor,tehnician Steaua Bucuresti dezvaluind secrete tactice despre polonezii de la Zaglebie ” optaru si cu stingaciu”,nici macar nu stia numele jucatorilor si da lectii de tactica.Alta dovada de prostie cind la impins pe Zaharia in teren.Parerea mea e ca n-are nici o legatura cu meseria de antrenor

  46. By Vadim on Aug 20, 2007 | Reply

    unu’,

    Nu stiu si nici nu ma intereseaza. Ceea ce ma bucura e ca procentul de oligofreni pe Internet e destul de mic.

  47. By Nea Vasile on Aug 20, 2007 | Reply

    Bravo Vadime, ai bagat si tu un articol in apararea obiditului (cu 400.000 pe an sau cit o fi, plus prime) Hagi de catre trogloditul si exploatatorul sau patron capitalist salbatic. Of, of, of… cum se gaseste saraca presa sa sara oricind in apararea celor nevoiasi si asupriti, asa ca Hagi.

    In fapt lucrurile sunt mult mai simple. Un patron de ceva l-a “rugat” pe angajatul sau sa-i faca un hatir, pe raspunderea lui. Nu era prima oara si nici nu va fi ultima, si in alte ocazii a avut “mina buna” ( vezi Cristea cu Valencia, Zaharia cu Zaglebie, etc). Mare nenorocire, da? Nu s-a mai vazut oroare mai mare pe fata pamintului si in fotbalul mondial !!!!

    Hagi a zis (intre patru ochi) “Bine sefu, iti fac hatirul”, si a facut pe invers (de fata cu toata lumea). Principial, da? Foarte.

    Putin mai multa luciditate in judecati ar fi de apreciat, si lasati-o naibii cu “legenda” Hagi, un “antrenor” care loveste un fotbalist accidentat pe gazon sau imbrinceste de la spate un fotbalist, om in toata firea (Zaharia), ca pe un copil de 10 ani, umilindu-l de fata cu toti…

  48. By Nea Vasile on Aug 20, 2007 | Reply

    A, si inca ceva, apropo de:

    “Hagi este un om realizat atat pe plan public, cat si pe plan personal.”

    In Piata Obor poti vedea in fiecare zi zeci de Hagi veniti dis-de-dimineata la Bucuresti cu furgonete pline de pepeni, ceapa, gogosari, cartofi, etc. Bineinteles, nimic nedemn sau de dispretuit in asta. Ideea e ca daca Hagi ar fi avut “norocul” sa se nasca cu 20 de ani mai devreme astazi l-am fi gasit in Piata Obor cu cartofi en-gros la vinzare, nu milionar in dolari “agonisite” intr-o societatate prospera care a ajuns sa plateasca mai bine circul (fotbalul, vedetele TV, etc) decit piinea (inclusiv cea spirituala).

  49. By Vadim on Aug 20, 2007 | Reply

    Nea Vasile,

    Asa poti sa spui ca si Bill Gates poate statea acum in Bronx si repara televizoare stricate. Asta e viata… Fiecare are bastonul de maresal la el in traista. Toti avem aripi, dar unii dintre noi nu stim de ce. Si asa mai departe. In rest, bani sunt peste tot, nu asta e problema. Altele sunt mult mai grele pe lumea asta.

  50. By triceratops on Aug 20, 2007 | Reply

    Fratilor, desi sunt rapidist, ma intereseaza acest caz. In momentul in care ai castigat toate meciurile si ai facut un egal in ultima etapa(in conditii speciale) pe terenul unei echipe cu pretentii, in momentul in care esti cu un picior si jumatate in grupele Ligii, ce rost are acest scandal si insultele grave care i se aduc unui fost foarte mare jucator (probabil cel mai mare)? Daca toate valorile noastre sunt terfelite o sa ajungem sa nu mai credem in nimic.
    Steaua castiga, dar nu convinge, insa cred ca adevaratele teste vor fi cu echipele care se bat la titlu. Ce folos ca Rapidul juca spectaculos acum ceva timp si pierdea puncte cu nemiluita?
    Articolul lui Vadim mi s-a parut excelent.
    In rest, sa auzim numai de bine!

  51. By MM on Aug 21, 2007 | Reply

    da ce conditii speciale au fost la cluj???Ca doar nu a luat Goian rosu pe degeaba…tactica haji tactica autobaza

  52. By Alex G on Aug 21, 2007 | Reply

    Vadime, Nea Vasile sublinia subtil faptul ca faci din tzantzar armasar, dar din pacate matale care dak te-ai fi nascut cu 5 min mai devreme erai mai destept, nu te-ai prins ! :))
    In rest raportata la presa scrisa, mare parte din articolele dumitale se incadreaza in vestitele familii ale solanaceelor, leguminoaselor…etc 😀

  53. By lambi on Aug 21, 2007 | Reply

    este o mare rusine ce se intimpla infotbalul si presa sportiva din romania.eu locuiesc in strainatate si mie rusine de ce vad la statile de tv din romania.cum se poate da pe posturi, zilnic un om care este bolnav.cu parere de rau se pare ,ca asta este noua cultura care se practica in romania. scuze pt.greseli.

  54. By Toshiro on Aug 21, 2007 | Reply

    Esti incurabil, Vadime…

    Vad ca il cunosti pe Hagi mai bine decat iti conduci site-ul:

    “Ca antrenor este undeva spre mediocru… …Ca antrenor, probabil, nu va face mare lucru. Nu cred ca are stofa de asa ceva, am spus-o mereu.
    …Hagi vrea sa faca singur si ceea ce nu stie, pentru ca a asa a ajuns unde a ajuns….Hagi va avea castig de cauza in fata lui Becali cand va pleca singur. “

    Mda, oi fi vreun profesor la Coverciano, de pui asa ferm stampila pe Hagi. Si ce subiect gras ar fi plecarea lui din Ghencea. Cred ca ai da si-un sprit pentru asta…

    Ochiului tau ager (si timpanului?) nu i-a scapat nici modul in care actiona Oli: „…Olaroiu facea echipa pe genunchi in functie de viziunile mistice ale lui Becali din noaptea de dinaintea partidei…” Ale naibii viziuni… Mai-mai sa cred ca insusi Dumnezeu ii dicta lui Gigi cum sa-si poarte antrenorul spre succes…

    Si mi-a mai placut cum i-ai citit tu pe „cei care s-au adunat in Ghencea”: „ o fac pentru bani si asta spune totul despre un om. Pentru ei nu conteaza umilinta si nici gradul de servitudine. …MM, Oli si altii ar fi stat pana la pensie cu “patronul”. „
    Ceilalti, se stie, s-au aciuat pe la patroni pentru care respectul reciproc e pe primul loc. Pe la Cimisoara sau Kolozsvar, prin Groapa sau pe sub Grant…

    Scrie, Vadime, scrie orice. Ca tot o mai ramane ceva…

  55. By radugo on Aug 22, 2007 | Reply

    O fi legendă Hagi şi Becali nimeni, dar în momentul de faţă sunt doi nătărăi. Nu ştiu dacă mai e cineva la Steaua care gândeşte. Poate Adi Ilie e ceva mai înţelept, dar nu el face echipa.
    Pe vremuri, Becali i-a avut pe Oli şi Piţi, care tot mai aveau ceva în cap, ca să nu mai zic de Zenga şi Protasov. E clar că şi acum ar vrea să aibă un antrenor inteligent, ceea ce nu e cazul cu Hagi. Borcea şi Rednic râd de Steaua lui Hagi de se prăpădesc.

  56. By Doroo on Aug 22, 2007 | Reply

    Hagi ii baga in Champions, si-apoi sa titreaza singur, fara sa mai insinueze ciobanul prea multe. you will see…

  57. By eu on Aug 23, 2007 | Reply

    hagi a avut un singur merit in viata lui a fost un jucator bun (atat, nu rege, nu fenomen, etc.) in plus ca om a fost si este un nimeni (si aici va reamintesc iesirile huliganice pe care le avea in timpul meciurilor. o ultima mostra am avut-o la meciul cu Iasiul). ca antrenor, mediocru este putin spus.

  58. By radugo on Aug 23, 2007 | Reply

    “ala care te plateste are dreptul sa faca ce vrea cu afacerea lui. si ca daca nu iti convine poti sa te duci invartindu-te si sa fi un nimeni in continuare.”
    asta e mentalitate de ţăran parvenit.

    La mulţi ani, Vadim!

  59. By triceratops on Aug 25, 2007 | Reply

    Vad ca disputa continua. Nu sunt de acord cu EU care afirma ca Hagi ‘a fost un jucator bun’. Nici chiar asa. Il citez doar pe fostul antrenor al Belgiei, adversara noastra din preliminariile pentru CM SUA 1994 care, dupa partida de la Bruxelles (scor 0-1), afirma ca Scifo este un jucatoar foarte bun, dar Hagi este genial. Ca antrenor insa nu am avut si nu am incredere in el, deoarece cred ca este limitat (pre deosebire de altii care spera ca Hagi va deveni un antrenor mare…inclusiv Horia Ivanovici care repeta obsedant acest lucru). Nu cred ca are capacitatea de a antrena Steaua. Pana acum a avut noroc cu ceva rezultate, dar in compania unor adversari modesti. Ma intreb cand va deveni un ‘mare antrenor’, caci tot antreneaza de prin 2001, iar rezultatele sunt modeste, cu exceptia castigarii Cupei Turciei. In rest, demisii in lant. Va mai aduceti aminte ce a spus la un moment dat Rosianu: ‘daca noi continuam cu Hagi, retrogradam’. Cei din jurul lui, in loc sa-i spuna cum stau lucrurile, i-au cantat in struna. Gigi Becali, din pacate, a facut-o ca un marlan, umilindu-l in public. Cu asta nu sunt de acord.
    In plus, imi aduc aminte ca atat Hagi, cat si Dan Petrescu – cand s-au reintors in fotbalul romanesc – au promis ca ei nu discuta despre arbitraj. Din pacate, comportamentul lor pe banca si in declaratii este departe de ceea ce afirmau. Ceea ce am vazut la meciul cu Poli Iasi m-a surprins intr-un mod cat se poate de neplacut si mi-a reamintit de Hagi, cel de la sfarsitul carierei de jucator, cand scuipa, lovea arbitrii si jucatori etc. Sa ne reamintim ca la ultimul meci pe care l-a jucat sub culorile nationalei, cel cu squadra azzurra, a fost eliminat si a iesit huiduit de un stadion intreg, dupa ce i-a rupt piciorul lui Conte.
    La un moment dat e bine sa te retragi daca nu ai chemare. A facut-o si marele Platini si chiar Beckenbauer, desi acesta din urma a castigat un titlu mondial si un titlu de vicecampion mondial.
    In rest, bafta in grupele Ligii!

  60. By eu on Aug 26, 2007 | Reply

    deci sa va explic cum sta treaba cu Vadim.

    am scris un mesaj in care spuneam urmatoarele: (citez din memorie, dar o sa il salvez si de cate ori mi-l sterge il pun iar)

    vadime ai dat-o din nou in bara
    ala care te plateste are dreptul sa faca ce vrea cu afacerea lui. si ca daca nu iti convine poti sa te duci invartindu-te si sa fi un nimeni in continuare. asa cum esti tu un nimeni cu o pagina de internet anonima.

    hagi a avut un singur merit in viata lui a fost un jucator bun (atat, nu rege, nu fenomen, etc.) in plus ca om a fost si este un nimeni (si aici va reamintesc iesirile huliganice pe care le avea in timpul meciurilor. o ultima mostra am avut-o la meciul cu Iasiul). ca antrenor, mediocru este putin spus.

    mai erau aici cateva remarci la faptul ca dl. Vadim a fost ejectat de cei de la gsp, prosport si alte publicatii adevarate. un neadaptat care si-a tras o fituica virtuala si sterge postarile care nu ii convin. un las, adica un om de nimic

  61. By eu on Aug 26, 2007 | Reply

    l-a sters a doua oara. om de nimic vadim.

  62. By Piorel on Aug 29, 2007 | Reply

    Se pare că s-a rezolvat problema cu Rădoi fundaş central aşa cum credeam că e cel mai uşor să fie rezolvată, prin accidentarea lui în meciul cu Turcia. Îmi pare rău totuşi pentru el, dar poate e mai bine aşa pentru echipa steaua.

Post a Comment