Culmea suporterului huligan: sa te scape jucatorii de jandarmi si sa fii vedeta tv

July 20th, 2007 | by Vadim Cusnarencu |

Stiti culmea fotbalului? Sa tragi in bara si la reluare sa fie gol. Dar culmea suporterului huligan? Este una noua, dupa partida Steaua – Charleroi.


Toata lumea se astepta la un meci frumos de prezentare a Stelei. Jucatori noi, tricouri noi si, de ce nu, asa cum spera fanii, vremuri noi pentru 2007/2008.

Numai ca meciul cu Charleroi s-a desfasurat in aceeasi nota mediocra a partidelor din stagiul Stelei de pregatire. Iar totul s-a dus inspre si mai rau. Un huligan a intrat pe teren si a incercat sa il loveasca pe portarul lui Charleroi. De unde pana unde, greu de spus.

Infractorul a fost imobilizat de jandarmi, dar a intervenit Gabriel Bostina. Jucatorul a presat fortele de ordine si a obtinut eliberarea huliganului. Acesta a plecat singur si nevatamat in tribune. Bostina a salvat situatia!

Care e mesajul? Intrati, baieti, pe teren, loviti pe cine vreti ca nu e nici o problema. Nu se aplica legea pentru ca sunt acolo jucatorii Stelei si va salveaza din mainile fortelor de ordine, nu va faceti probleme.

In plus, tot “show-ul” este in direct si la televizor, la ProTV. Zeci de mii de oameni vad. Ma asteptam la mai mult de la ProTV. Cei de acolo au o mare experienta de transmisii in direct din Liga Campionilor si stiu foarte bine ca in cazurile similare petrecute in aceasta competitie nu se furnizeaza in direct si nici ulterior vreo imagine cu acesti golani. UEFA a inteles sa nu mediatizeze astfel de episoade care nu ar face decat sa deschida apetitul unora. La noi, nu. Comentatorii ProTV au tinut sa avertizeze telespectatorii ca, in cazul in care au ratat marele eveniment in direct, il pot revedea la ei pe site…

Suntem in Romania. Huliganii sunt scapati de jucatori din ghearele fortelor de ordine si devin vedete de televiziune. Pretul se plateste incet, dar sigur. Atat de partea Stelei, care si-a scapat fanii de sub control si a atras elemente negative care nu au nici o treaba cu sportul, in principal din cauza atitudinii si politicii defectuase de conducere, dar si din cauza mass-media care atrage audienta prin astfel de episoade care nici macar nu ar trebui sa fie mentionate. Ne mai miram ca lumea nu vine pe stadion si scad ratingurile la stirile tv…

  1. 49 Responses to “Culmea suporterului huligan: sa te scape jucatorii de jandarmi si sa fii vedeta tv”

  2. By kissdes on Jul 20, 2007 | Reply

    protv nu e de vina cu nimic, iar Bostina nu a facut decat sa intre in gratiile suporterilor. si oricum, probabil ca acel spectator derbedeu (nu suporter) a fost arestat la iesirea din stadion…

    http://www.deskiss.blogspot.com

  3. By Danny-L on Jul 20, 2007 | Reply

    Sunt de acord cu tine. Nu se filmeaza asa ceva si nu se face reclama site-ului sau postului ProTv promovand asa ceva. Inca odata m-a dezamagit acest post. La fel si Bostina… ce s-a bagat el.. poate data viitoare vine un fan de la echipa X si il boxeaza pe Bostina. Sa vad atunci ce reactie are. Ne-am mai facut un plus de reclama negativa cu acest incident. Pacat :(

  4. By Danny-L on Jul 20, 2007 | Reply

    Hmm, vad ca a postat kissdess cu un minut inainte, acum am citit …. Cum poti sa zici ca ProTv nu e de vina?! Nu trebuia sa filmeze si nici sa mediatizeze acest caz. Tu le tii partea ca vad ca si tie iti place reclama ( care o faci propriului blog).

  5. By Grigore Alexandru on Jul 20, 2007 | Reply

    DACA BOSTINA NU INTERVENEA EXISTA RISCUL UNEI RIOTE …. A CALMAT LUCRURILE EXACT CAND A TREBUIT… IMBECILUL ALA E FILMAT SI NU SCAPA …

  6. By Ady on Jul 20, 2007 | Reply

    multi suporteri ai Stelei se intrebau atunci knd Camus ne-a refuzat pt prima oara,dc a faqt,dc ne-a refuzat,dc nu vrea sa vina in Romania,in Europa d Est.ei bine,la meciul de astazi au primit raspunsul.

  7. By mandea on Jul 20, 2007 | Reply

    Grigore Alexandru: tu asa crezi ca se procedeaza si pe stadioanele din vestul europei? iti garantez eu ca nu. a calmat lucrurile un jucator? lol. nu este treaba lui sa faca asa ceva. nu numai ca nu a calmat lucrurile dar a dat un exemplu prost.

  8. By bobinstein on Jul 20, 2007 | Reply

    dar vorbiti si de meciul stelei,cum a fost?nu am vazut meciul,nu sunt in tara,asa ca ma asteptam la comentarii despre calitatea jocului baietilor nu despre amaratul ala care a intrat pe teren,a facut-o,gata,a fost filmat,o sa plateasca…bostina a facut bine,dupa parerea mea…pentru ca aia din galerie intr-adevar striga pentru steaua la fiecare meci iar astia care fac pe analistii p-aici doar sparg seminte la meciuri si de ex. anul asta tin cu dinamo,ca ei sunt campioni,la anul se intorc la steaua si tot asa

  9. By bilu on Jul 20, 2007 | Reply

    Nu era treaba lui Bostina sa rezolve problema.Bostina,la fel de vinovat.Pro TV,niste romani adevarati.

  10. By mihai on Jul 20, 2007 | Reply

    Deci nu il acuzati pe bostina ca daca nu ar fi cerut sa il lase pe huliganul respectiv exista posibilitatea ca actiunea supoterilor sa ia amploare, sa sara si mai multi si sa degenereze urat de tot, asa ca l-au lasat il au pozat din toate unghiurile si pe ala si pe alti vro 300 care nu mai au ce cauta pe stadioane la meciuri. sa faca ca si in anglia !! joaca steaua si esti stiut ca suporter periculos vi la sectie, nu te prezinti? o luna stai la racoare ca si asa e cald afara … si sa vedeti ce frumos o sa putem merge cu familiile , cu copii cu sotiile sau prietenele la meciuri ;).
    abia astept sa vad urmarile .. si anchetele ce urmeaza !!!

  11. By ray on Jul 20, 2007 | Reply

    bostina e tigan ca ala care a intrat pe teren.Acesti “suporteri” nu pierd timp cand e vorba sa faci de ras romania.
    Daca as fi in locul lui hagi eu as pleca de la echipa asta si din tara asta unde nici peste 100 de ani nu o sa scapam de prostii astia.
    Si apropo am vazut ca ati pomenit de occident.pot sa va asigur ca cel putin in Italia de cand sau petrecut accidentul din martie cred de la catania si cel care arunca cu un simplu dop de sticla merge in puscarie.
    Halal oameni

  12. By iocs on Jul 20, 2007 | Reply

    De ce sa nu dea imagini? Ca odata ce omul e in fata televizorului nu e pe stadion => nu poate sa intre pe teren. Iar daca merge des pe stadioanele din tara stie ca poate intra si daca ar vrea sa faca asa ceva “ar avea apetitul deschis”. Cat despre Bostina, jos palaria. Suporterul ala are minim 5 ani de galerie la Steaua si in 5 ani si-a rupt plamani cat a incurajat echipa asta. Bostina i-a multumit in felul lui pentru devotamentul fata de club. Ce sa zica semintarii…noi in ghencea suntem o familie. Voi daca ati avea un copil care ar gresi cu ceva l-ati da afara din casa?!

  13. By dj_mike07 on Jul 20, 2007 | Reply

    dak nu intervenea bostina probabil ca toti suporterii stelei ar fi intrat pe teren sa-l scape pe suporter si atunci ar fi fost mult mai grav, asa nu a fost nimeni ranit iar meciul a putut continua…

  14. By Redbluefan on Jul 20, 2007 | Reply

    Nu cred ca are rost sa acuzati televiziunea ca face reclama la astfel de incidente cand presa sportiva face la fel.

  15. By yo on Jul 20, 2007 | Reply

    un dement….iar bostina un jucator de zero barat daca crede ca valoarea lui e data de o mana de oameni care il huiduie sau nu…apropo de nebunul ala…la meciul cu boro in anglia un romanas a intrat pe teren la 1-0 sau 2-0 nu mai stiu exact…dar ce imi aminteste e faptul ca imediat au sarit pe el oamenii de ordine iar politia l-a tinut 12 ore la sectie…ce a facut dementul ala ???? sa-i dea apa la moara lu jiji si probabil la 90%dintre noi ca tb luata o masura radicala cu nebunii astia …

  16. By MM on Jul 20, 2007 | Reply

    Nu degeaba ne striga europenii T_i_g_a_n_i….Bun articolul!

  17. By Grigore Alexandru on Jul 20, 2007 | Reply

    NE STA BINE SA CENZURAM…

  18. By Bravo Vadim! on Jul 20, 2007 | Reply

    Frumos zice omu’ asta. Televiziunea = nemernici care au dat imaginile incidentului (poate si reluarea) ca sa-si creasca ratingul. Trebuie criticati! Dar siteul ala de sport care are vreo 4 titluri gigantice legate de incident + un link spre un anume blog 😀 , ala ce face? Nu cauta rating pe seama incidentului?
    Dubla masura in toate, ca sa parafrazam un celebru citat.

  19. By Antonio on Jul 20, 2007 | Reply

    camus bine ai facut ca nu ai aparut.

  20. By Johnny on Jul 20, 2007 | Reply

    este urat ce s-a intamplat…inca am ramas niste “barbari” din est….probabil ca nu o sa fie niciodata ca in Anglia sau alte tari…dar de ex in Serbia este mai rau…sau Turcia,Argentina..etc…acum nu ca ar fi o scuza ca nu suntem primii…ar trebui sa-i “suporterului” ce merita sa fie un exemplu…prefer sa fie maxim 20 de mii pe stadion si toti cu familii decat 60 de mii si sa mi se arunce cu monezi si scaune in cap!

  21. By Johnny on Jul 20, 2007 | Reply

    aaa si cu bostina nu a fost frumos dar pana la urma …decat bataie generala sa aparem la CNN mai bine asa…cred ca il da Becali gratis dupa faza asta ! Ce pretentii avem sa fim pe stadioane civiliazati cand pe strada si prin cartier cateodata este mai rau….pentru cei care viseaza …sa se treasca ,pentru cei care sper …sa spere mai mult!

  22. By snap03 on Jul 21, 2007 | Reply

    eu cred ca bostina a facut bine ce a facut pentru ca s-ar fi iscat o bataie generala ….deja incepusera mobilizarea generala cei din galerie…poate in sine nu e un gest bun dar decat o bataie generala cred ca e de preferat o astfel de abordare poate neapreciata de unii

  23. By sebastian mavis on Jul 21, 2007 | Reply

    Combateti bine d-nule Cusnarencu. Dar se poate si mai bine. Bostina, intr-o tara precum SUA, era si el arestat. Este inadmisibil. Absolut nici o scuza. De toate cele ale anilor ce tec, nu am mai reusit sa ajung la stadionele noastre. Intamplarea a facut sa vad anul acesta, in ultima etapa, meciul Craiovei cu trupa lui Lacatus. Trecand peste meciul anost de final de campionat, am ramas stupefiat de faptul ca in stadion, din 12-14.ooo specatatori, sub 10 la suta erau oameni trecuti de 40 de ani. Socant pentru ca stadoinul, pe timpri, era in prim rana al pensionarilor. Oamenii de alta generatie nu vor, nu sa vada huliganismul, ca asta e la moda la noi de sus, ci nu vor sa vada copiii lor sau ai cunostiintelor lor in acest hal.
    Cat e Mitica Dragomir de spoit in cositorul militiei si plumbul postdecembrist, ceea ce a propus el trebuie aboslut introdus.
    Si intorcandu-ma la bostina, cu b mic, trebuia si el ridicat.
    Sa ne fie rusine. Fotbalul a a ajuns propaganda, si goana de subiect, fel de mancare junalistica, si un execrabil motiv de a ne pierde timpul vietii.
    sa aveti o zi buna, d-nule Cusnarencu.

  24. By mutuliga on Jul 21, 2007 | Reply

    am si eu o intrebare? de ce a intrat un “suporter” cretin pe teren? de ce sunt “conducatori” de club cretini? ca de pilda becali, coposi samd? sa nu elaborezi la borci ca pana in provincie nu bat… de ce suporterii sunt…’corsicani” si de au ceva de spus? de ce nu joaca oamenii aia doar fotbal? catva care n-au alt talent… macar mutu mai nou are bun simt… ceeace nu e cazu’ cu altii… si suna bine cand spui mutu…sa mai elaborez?

  25. By mutuliga on Jul 21, 2007 | Reply

    apropo… cica tin cu una dintre echipele mai sus mentionate… eu sper ca o sa mearga toate mai departe dar sincer nu cred…chestie de mazengane si mentalitati…poate doar gloria… bistrita pentru ca oricum nu stim unde e pe harta, gloria sau bistrita… eu tin tot cu steaua…dar ma intreb e steaua cui? si de ce tin cu ea…poate cu dica, cu care tin si rapidistii cand nu-i vede nimeni, sau borcea in secret are iubiri nocturne…altfel ramanem…ba2, ra2…sin in general…2 da’ boi…

  26. By urbonehead on Jul 21, 2007 | Reply

    Ma ‘GENIILOR’, IN FRUNTE CU MARELE VOSTRU GRADINAR,VADIM, DACA NU FACEA BOSTINA CE A FACUT, CEILALTI HULIGANI ERAU DEJA PE PUNCTUL DA A INTRA SI EI PE TEREN, DE A FACE O RIOTA TOTALA SI ARBITRUL AR FI OPRIT MECIUL DEFINITIV SI STEAUA AR MAI FI JUCAT IN CUPELE EUROPENE CIND I-AR FI CRESCUT PAR LUI..BASESCU!!
    OILE SPALATE LA CREIER NU VAD LUCRURILE IN MARE! BOSTINA A SALVAT STEAUA DE LA SUSPENDARE, MA NAIVILOR CU SEFUL VOSTRU, VADIM!

  27. By mutuliga on Jul 21, 2007 | Reply

    …deci eu ma intreb…cat de cretin poate sa fie cineva sa lovesca un portar belgian, care oricum a venit de pomana la buc…si de ce…? cat de cretini erau cei care-si aratau fetzele sau curu…tot aia… sa ce? si cata mediocritate in meciul care a continuat… si cata importanta ne dam si de ce?

  28. By riri on Jul 21, 2007 | Reply

    Ce mare “big deal” a fost. Se intimpla peste tot, pe stadioanele de fotbal. Nu-ti place, mars la teatru. Si Bostina a facut excelent pt ca tipu ala era suporte Steaua, si pana la urma nu a atins pe nimeni. Toati facem greseli, mai ales cind bem. Iar la cite ne-a facut Ciobanu, asta nu e nimic. Pt ca distruge clubul, ar trebui Revoluti in toata regula. Bineinteles ca portarul belgian nu a avut vina, nici nu a fost atins, dar ciobanu trebuie gonit din Ghencea pana nu e prea tirziu. Iar MM, Elton si Thereau trebuie adusi inapoi cu orice risc. Chiar in viitoru indelungat.

  29. By marius on Jul 21, 2007 | Reply

    de ce se intimpla pe ghencea tocmai acum asemenea incidente ? acum cind starea de tensiune intre suporteri si patron este maxima ? acum cind becali avea nevoie de asa ceva ca de aer ,sa demonstreze ca de fapt suporterii stelei care il contesta sunt huligani iar el e mesia ! ptr ca indiferent ce se speculeaza ,nimeni de pe teritoriul romaniei nu cred ca ar avea ceva cu portarul belgian ,sau cu vre-un cetatean belgian !

    gestul acela a fost gratuit , de neinteles si a venit exact cind becali avea nevoie de asa ceva !

    avind in vedere ca becali se pricepe la combinatii mai bine ca azazel ,am mari dubii privind originea acelui suporter si a gestului sau !

    una peste alta becali a obtinut ce a vrut ca de obicei , compromiterea suporterilor stelei , exact cind avea nevoie de asta , si-a gasit un fraier ca hagi ,pe care sa cada toate nereusitele stelei in momentul de fata si cel care urmeaza ,cu alte cuvinte el va fi indiferent de situatie deasupra … !

    inteligenta miscare , pentru creduli,naivi si ptr cohortele de slugi si servitori cu care se afiseaza !!! insa mai suntem unii care nu ne lasam pacaliti ! iar sfirsitul stelei va fi inevitabil ,fie ca becali va fi sau nu contestat ! ptr ca asta face becali : distruge orice are legatura cu echipa de fotbal steaua bucuresti ! si doreste sa instaureze dictatura personale si cultul personalitatii in cadrul unei echipe foarte iubite in aceasta tara !!! datorita acestor miscari de culise ,de fapt becali nu vrea decit liniste , sa-si duca la bun sfirsit visele sale de marire pe seama acestui club ,pe care il va distruge total oricum:adica contestat sau in liniste !!!

  30. By anti-riri si alti papagali on Jul 21, 2007 | Reply

    Auzi si tu comentariu: Bine a facut ca era suporter steaua. Ce-a facut ? ca doar nu l-a lovit.
    Nu l-a lovit nu ca era aurolacu destept ci datorita reflexelor portarului belgian. Ce m-as fi bucurat sa il prinda portarul si sa ii traga vreo cativa pumni sa vada cum e.

    Ar trebui sa va suspende stadionul vreo 6 luni din toate competitiile si dupa aia Jiji sa va faca biletu 5 milioane sa vedeti ce se linistesc aurolacii. Nu o sa mai mergeti la stadion sa va bateti magarilor ca nu o sa aveti bani, o sa va bateti la teatru, unde iti place tie.

    Am trimis inregistrarea pe site la UEFA.
    Astept arestari.

  31. By geo on Jul 21, 2007 | Reply

    Gestul lui Bostina este condamnabil! El trebuia sa fie primul care sa participe la prinderea infractorului nu sa il ajute sa scape! Cred ca ar trebui sa fie sanctionat fie de clubul Steaua fie de federatie iar infractorului sa ii fie interzisa intrarea la orice competitie sportiva. Sper ca a fost depistat si retinut de jandarmi.

  32. By georgiana on Jul 21, 2007 | Reply

    Bostina nu a facut dekat sa aplaneze confliktul…daca nu intervenea, lucrurile degenerau,sunt sigura.

  33. By kissdes on Jul 21, 2007 | Reply

    E o tara libera, e democratie. Nimeni nu trebuie sa fie constrans sa faca ceva, atata timp cat nu e in afara legii sau nu contravine vreunui principiu sau norma. Daca PROtv a vrut sa difuzeze si sa faca si reclama la saitul propriu, a facut-o pentru ca are un scop. Exact acelasi scop ca si atunci cand in timpul meciului pentru cateva secunde trebuie sa aflam de exemplu ca o placa de faianta montata in plan vertical poate sa alunece.. sau nu. NU? Principalul scop este obtinerea de diferite beneficii, iar al doilea, este informarea. dhaa! Stupid people…

  34. By urbonehead on Jul 21, 2007 | Reply

    DACA NU ERA BOSTINA INSPIRAT, STEAUA AR FI FOST SUSPENDATA DIN TOATE CUPELE EUROPENE DATORITA BATAII GENERALE CE AR FI URMAT DACA BOSTINA NU INTERVENEA!

  35. By basil on Jul 21, 2007 | Reply

    comentatorii si transmisiile pasturilor romanesti de tv sint f f slabe sub orice critica nu cred ca in alta tara exista ceva mai slab.traind de peste 20 de ani in strainatate stiu exact ce spun

  36. By Dorin on Jul 21, 2007 | Reply

    Acel imbecil care a intrat in teren si grupul care-l sustine de fapt sunt suporteri dinamovisti. Sa mire cumva pe cineva ca nu ar fi platiti de Borcea sa faca reclama negativa la meciurile Stelei?

  37. By Cristi on Jul 21, 2007 | Reply

    Dau o bere celui care rupe gatul acelui maidanez care a intrat pe teren! Acest maidanez ar trebui castrat!

  38. By Seven on Jul 21, 2007 | Reply

    Nu se intampla nimic daca nu intervenea Bostina. Deja intrasera in forta jandarmii si ii imprastiau pe cei 20-30 care au patruns pe teren.
    Ce mi se pare incredibil e ca niste jandarmi ii dau drumul infractorului pt ca asa le cere Bostina!!! Cine e Bostina? O fi vreun colonel, vreun sef pe la jandarmerie ca sa asculte aia de el??!!

  39. By DIOGENE on Jul 21, 2007 | Reply

    culmea prostiei si incompetentei=jandarmeria romana

  40. By Danyos on Jul 21, 2007 | Reply

    Hai ca am gasit vinovatul pt.actele de huliganism in fotbalul romanesc ,PRO TV.Sinteti penibili,de vina este tot sistemul romanesc, toata societatea .

  41. By Dorel on Jul 21, 2007 | Reply

    Ce aveti voi cu PRO TV, incearca si baietii sa castige o bucata de paine mai buna dand stiri senzationale, ce aveti voi cu ei? In plus mai e si caldura asta de afara care i-au facut sa uite de normele UEFA.

  42. By Victor on Jul 21, 2007 | Reply

    Cum domle sa nu fie filmat incidentu? Eventual sa ardem caseta nu?? Suntem cumva pe vreme comunistilor? Cine a gresit, sa plateasca, adica clubul STEOAIA!!!

  43. By Dorel on Jul 21, 2007 | Reply

    Mai nea Viktor, nu a zis nimeni sa nu se filmeze incidentul, problema e diferita. Normele UEFA spun sa nu se dea in direct astfel de incidente, incidentul poate fi filmat si folosit de anchetatori pentru a lua masurile legale impotriva acestor maidanezi. In fine, parerea mea e ca a fost platit de unul din cluburile rivale, a fost regizat super!

  44. By stupefiatul on Jul 21, 2007 | Reply

    “A FOST SUPER !!! pacat ca lovitura nu i-a iesit…….poate reuseste la meciul cu polonezii. Pe ei, pe ei, pe ei pe mama lor!
    Traim in ROMANIA si ne putem astepta la orice!”

  45. By gxg on Jul 21, 2007 | Reply

    FRF sau LPF, cei in atributiile carora intra actele de indisciplina de pe teren, ar trebui sa se sesizeze si sa-l suspende pe domnul Bostina o perioada buna de timp… Afara cu violennta nu numai de pe stadioane, ci din intraga societate! De golani chiar nu avem nevoie…

  46. By STELIST on Jul 22, 2007 | Reply

    Stelisti aratati cine face legea pe ghencea.La fiecare meci trebuie facuta o demonstratie de forta .Si toate tvleviziunile vor da pe Steaua ca doar nimeni nu vrea sa vada pe cuminti de la Sportu Studentesc.

  47. By stefan dinescu on Jul 23, 2007 | Reply

    “UEFA a inteles sa nu mediatizeze astfel de episoade care nu ar face decat sa deschida apetitul unora” ai zis tu…
    Eu nu sunt de acord cu asta, imi aduce aminte de cenzura de pe vremea lui Ceausescu, cand pe teren se bateau alde Lacatus si Hagi si ei filmau doar tribunele. Deciziile UEFA tot a cenzura comunista aduc.

  48. By geo on Jul 23, 2007 | Reply

    Deci inca odata se pune problema chestiunii daca bostina a facut un lucru bun/ o fapta posibil ‘penala’ pt care trebuie tras la raspundere…avand in vedere k conducerea clubului FC Steaua/conducerea FRF nu l-a sanctionat as zice k Bostina (cu B mare ca totusi este un om care merita merita respect) este complet curat si ca in locul acuzarii lui Bostina ar trebui investigatii jandarmii/stewardii kre iau permis intrarea in teren si mai ales traversarea acestuia pana la portarul echipei oaspete…..oricum dragut reflexul portarului 😀

  49. By geo on Jul 23, 2007 | Reply

    …….(cu B mare ca totusi este un om care merita respect)*…..

  50. By Diamond on Jul 24, 2007 | Reply

    Astia de la Jandarmerie saracii sunt total pe dinafara, luati aminte oameni buni, ca nu e sigur ca va scapa Politia sau Jandarmeria sau mai stiu eu cine daca apar probleme nedorite in vreo situatie. Poate se baga vre-un “Bostina” si atunci s-a terminat cu “protectia” lor… asta e…

Post a Comment