Cum ne fura ProSport stirile si se mai si lauda cu ele

November 23rd, 2010 | by Vadim Cusnarencu |

Astazi ne-au luat stirea cu Anghelov, ceea ce a pus capac unei serii din ce in ce mai lungi de furturi. Iata o mica istorie si intrebarea de final: cat sa le car daune?

Am publicat astazi o stire pe site conform careia Anghelov va fi dat afara de la Steaua, informatie venita din Bulgaria. La o ora distanta, Prosport publica pe site prima stire cu acelasi subiect, numit “Prima victima a lui MM“, in care scrie ca “ProSport a aflat că Stanislav Anghelov e primul fotbalist la care MM e hotărât să renunţe. Bulgarului, care este neplătit de 3 luni, i se va propune rezilierea contractului pe cale amiabilă, exact ca şi în cazul lui Apostol.

Au luat si teapa pentru ca noi am pus cele trei luni, fiind o speculatie, iar ei au copiat ca gainile.

Oamenii sunt foarte abili la furt, iar cand fura doresc in plus si sa isi aroge informatia ca fiind a lor. De aceea, daca va uitati in articolul de mai sus de pe ProSport, scrie acolo ca  “Aşa cum era de aşteptat, MM nu a stat prea mult pe gânduri şi a luat primele măsuri la Steaua, prezentate în ediţia tipărită ProSport de azi.” Acea fraza are insa link, iar daca faci click pe ea se vede ca nu este vorba de nici un Anghelov in text, iar textul este luat din ziar, din asa numita “editie tiparita”.

Nu as fi scris despre asta. Nu ma intereseaza ce fac altii. Fura? Atunci sunt incompetenti. Ceea ce ma deranjeaza este ca o fac, in limbaj juridic, repetitiv. Nu este prima oara cand ne iau stirile si nici nu ne citeaza, furandu-ne practic cititori. Ce cred cititorii nostri? Ca noi luam de la ProSport si nu invers! Cu greu se prind, daca nu sunt atunci pe faza, pentru ca furtul se produce rapid, nu dupa 5 ore.

Crezand ca noi suntem mai putini si necunoscand ca noi cu 4 oameni si bugete mici facem ce altii cu 100 de oameni si bugete de milioane nu reusesc, cititorii nostri se gandesc ca noi furam, si nu invers, ceea ce ne face sa ii pierdem, pierzand si credibilitate si cota de piata. De ce? Pentru ca niste incompetenti dau refresh si cred ca fac treaba.

Alt citat din articolul de mai sus: “ProSport a anunţat vineri, în exclusivitate, revenirea lui Mihai Stoica la Steaua. MM a plecat cu echipa la Târgu Mureş, unde “roş-albaştrii” s-au impus cu 1-0 şi a fost prezentat oficial luni, într-o conferinţă de presă“.

Cum o fi aflat oare ProSport? Toata lumea stia de marti ca revine MM, de data aceasta serios, dupa ce Becali o spusese. ProSport a aflat abia vineri si se mai si lauda cu asta.

Ei bine, sa se stie ca ei fura cu nesimtire. Au furat si lista neagra a lui Piturca la Craiova, tot de la noi luata de ei, apoi si pe cea cu Moraes (aparuta la noi, apoi luata de ei), precum si stirea cu Gardos al carei traseu el vedeti mai jos. Asta in ultima vreme, de cand am inceput sa imi dau seama ca ProSport ne ia tot ce nu are si in plus se si lauda, ceea ce deja mi se pare o problema serioasa.

E rasul naibii la stirea cu Gardos si clara lipsa de profesionalism, etica si stiinta a consecintelor juridice pe care le au faptele de a copia stiri si fura cititorii altor publicatii. Iata cum a fost si cu Gardos:

5 noiembrie: http://www.onlinesport.ro/stiri/fotbal/fotbal-intern/liga-1/steaua/69127/palermo-l-a-remarcat-pe-gardos.htm

8 noiembrie, site-ul italian citeaza onlinesport: http://www.mediagol.it/articolo.asp?idNotizia=186675

10 noiembrie: prosport citeaza site-ul italian: http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/gardos-ar-putea-deveni-coleg-cu-goian-la-palermo-7704009

10 noiembrie, prosport se lauda cu exclusiv: http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/becali-au-venit-niste-impresari-si-au-intrebat-si-de-gardos-vezi-cand-va-fi-lasat-sa-plece-de-la-steaua-7706406

Intrebarea este: cat sa le cer daune intr-un eventual proces?

  1. 44 Responses to “Cum ne fura ProSport stirile si se mai si lauda cu ele”

  2. By onlinesteaua on Nov 23, 2010 | Reply

    2 bani sa le ceri si da-ti si tu foc vadime

  3. By marius on Nov 23, 2010 | Reply

    Eh ce sa zic. Oricum nici voi si ei nu sunteti adevarati reporteri de sport. Va ocupati numai cu intriga si scandalurile din fotbal. Cele mai multe scandaluri in fotbal sunt provocate de voi nu de conducatori/antrenori/jucatori.
    Mai bine ca va certati intre voi decat sa face scandaluri altora.

  4. By wave84 on Nov 23, 2010 | Reply

    Uite exact de-asta nu mi-am facut eu site de stiri, ci de altceva :) Dar in calitate de posesor de site independent (ca si tine) si investitor in online, imi imaginez cum trebuie sa fie sa fii in locul tau. Mai da sfoara in tara cu mizerii de genul asta si pe la bloggeri – sunt destui cu trafic maricel (gen zoso) carora le face oricand placere sa scrie despre asa ceva. Stiu ca este frustrant, dar una peste alta, gandeste-te ca noi nu raportam nimanui – decat cititorilor – in timp ce ei, de la angajat mic la cel mai mare, au diverse dosuri de lins :)

  5. By rhc on Nov 23, 2010 | Reply

    Eu chiar urmaresc frecvent onlinesport.ro de multi ani si am o intrebare: gsp.ro si prosport.ro, la randul lui, ce daune sa-ti ceara intr-un eventual proces?

  6. By gongu on Nov 23, 2010 | Reply

    voi nu citati niciodata stirile pe care le copiati din prosport sau de pe gsp tv sau de pe sport.ro
    vadime vrei exemple?

  7. By vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    Wave84 – nu cred ca se baga Zoso sa dea in cei de la Prosport.

    rhc – Daca urmaresti de asa mult timp, poti spune tu cat.

    Gongu – avem stiri zilnic stiri de pe tv si citam, semnam mediafax etc.

  8. By Lucian on Nov 23, 2010 | Reply

    Ca de obicei, hotul striga hotii. Tie chiar nu ti-e rusine? Nu ai spatiu pe site sa scriu cate stiri furi zilnic de pe toate site-urile. Si asta de pe 15 nov tot de pe onlinefurt.ro e?

    http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/steaua-ii-va-propune-lui-anghelov-rezilierea-contractului-vezi-la-ce-grupare-din-liga-1-ar-putea-ajunge-7714924

  9. By vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    Lucian – Gresesti, uite stirea noastra de pe 14 noiembrie, aia a ta e de pe 15 la o zi dupa:

    http://www.onlinesport.ro/stiri/fotbal/fotbal-intern/liga-1/steaua/69426/anghelov-nu-sunt-satisfacut-la-steaua-nimeni-nu-vorbeste-cu-mine.htm

    Fara sa vrei ai mai dat exemplul unui alt furt al prosport de pe onlinesport.ro.

    Vezi cum te pacalesc? Ai impresia ca sunt ale lor, cand de fapt sunt furate de la noi. De aia zic: Cat ar trebui sa le cer daune, spune tu.

  10. By relansat on Nov 23, 2010 | Reply

    5 milioane de euro. am un feeling ca nu vei castiga procesul.

  11. By Lucian on Nov 23, 2010 | Reply

    Imi dai exemplu o stire din presa bulgara, pe care, ca un hot cu renume in .ro nu ai citat-o.

    Ea este si aici, Anghelov a vorbit cu presa bulgara, nu cu onlinesport.ro:

    http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/chiar-daca-becali-nu-il-mai-vrea-anghelov-nu-renunta-nu-voi-pleca-usor-de-la-steaua-7714306

    Inainte de asta ai pe prosport.ro asta:

    http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/anghelov-si-geraldo-out-salariile-mari-principala-problema-7207695

    Sunt sigur ca dupa ce citesti asta, o sa-mi arati o alta exclusivitate mondiala onlinesport.ro

  12. By fane dediu on Nov 23, 2010 | Reply

    “Au luat si teapa pentru ca noi am pus cele trei luni, fiind o speculatie”

    adica recunosti ca iti minti cititorii si dai dume d-astea din burta?

    hai ca esti amuzant :))))

  13. By vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    Lucian – am rugamintea sa iti pastrezi nervii acasa, inteleg ca poate esti atacat (tu furi stirile de la noi?). Nu mai vreau sa iti editez mesaje, te rog, incearca sa mentii un ton civilizat. Scrie numele onlinesport.ro corect, pentru ca si eu pot maltrata numele prosport si nu o fac, pastrez corect numele siteurilor, ok?

    Revenind la subiectul nostru, furturile repetitive ale prosport de pe onlinesport si ceea ce ai scris mai sus, ca ma faci sa sap si ies multe cadavre la suprafata:

    Linkul pe care l-ai pus tu e tot un copy paste de pe onlinesport. Prosport a bagat din burta “presa bulgara” si te-a pacalit iar, pentru ca nu a vrut sa citeze onlinesport.ro. Intelegi? Vezi cum iar te-ai pacalit? Sau tu le scrii si crezi ca esti destept daca schimbi dupa randuri? Cei care fac online au un IQ mai mare decat cei din print, intelegi?

    Uite ce a spus anghelov in presa bulgara, numai ca e total diferit fata de ce spusese in articolul de pe onlinesport.ro:
    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/anghelov-la-steaua-lumea-are-semne-de-intrebare-in-ceea-ce-ma-priveste-nu-i-nimic-ma-adaptez-215602.html

    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/folosit-rar-la-steaua-anghelov-nu-mai-prinde-nationala-am-aflat-din-presa-matthaus-ar-fi-trebuit-sa-ma-sune-x-215590.html

    Gsp a luat din presa bulgara pe bune, dupa ce a vazut pe prosport ceea ce voi ati furat de la noi si ati dat ca “presa bulgara”. Voi ne-ati citat pe noi si ca hotii ati pus in loc “presa bulgara”. E prea complicat ce ti-am scris? Mai ai alte linkuri? Vezi de ce spun ca e un furt concertat si repetitiv? Zi-mi ce daune sa cer.

    Iar in linkul tau de mai sus, acolo unde scrie ca Geraldo pleaca, este o inventie. Stai calm ca nu pleaca nicaieri. Aia e din ciclul “a aflat prosport”.

  14. By vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    Fane – cu scuzele de rigoare, da, asta e… Am facut-o pentru un scop nobil.

  15. By WILLIAMCOYLUNG on Nov 23, 2010 | Reply

    ei kkt…cum adica cu un scop nobil? pai tu minti poporu’ sperand ca o sa ti fure stirea?..
    pai si toate stirile de azi au un mic rahatel in ele…sau cum? sunt numai unele infestate de rahatei? esti penibil amice

  16. By Sorinel on Nov 23, 2010 | Reply

    Inca nu imi vine sa cred ca ai putut sa scrii asa ceva! Cum zicea si Lucian, hotul striga hotii! Oare noi cititorii care am dat click pe 90% din titlurile tale bomba de pe site si cand am citit stirea scria de fapt cu totul altceva, fara absolut nici o legatura cu titlul, cat ar trebui sa iti cerem daune? ASTA e intrebarea!
    Raspunsul la intrebarea ta nu exista. Tu chiar crezi ca daca Banel se transfera la Barcelona pe 50 de milioane de euro, tu si numai tu, Vadim Preajurnalistul ai dreptul sa publici aceasta stire? Bineinteles ca toti or sa scrie ca transferul lui Banel la Barcelona a costat 50 M euro, ca doar nu o sa minta si sa scrie ca Banel s-a transferat la Barcelona pe 49.99 M euro, din cauza ca Vadim a scris deja 50 M euro si nu se mai poate folosi numarul 50 in vecii vecilor! Esti penibil!

  17. By Dragos. on Nov 23, 2010 | Reply

    auzi Vadim..dar stirea asta e verificata pe undeva? ca din textul ei se intelege ca sunt doar niste presupuneri de-ale vostre in urma unei declaratii a lui MM de acum o luna. zi-ne repede si sursele ca sa stim o treaba. sau o fi si asta vreo stire de genul ‘parvulescu la steaua’ de asta vara, in care tot asa dadeati ca sigur transferul?

  18. By costa on Nov 23, 2010 | Reply

    Normal, pentru daune, trebuie sa cuantifici pierderea produsa la tine si/sau veniturile lor suplimentare produse de practica aceasta ilegala si apoi o suma pentru incalcarea copyright. Cum la modelul tau de business numrarul de vizitatori se traduce in potential de reclama (bannere, advertising, etc), trebuie sa-ti pui niste contoare de trafic cu care sa arati pierderea de trafic. E mai greu sa le dovedesti lor cresterea de trafic. Daca ai datele astea, poti apoi sa vorbesti cu un avocat de contencios comercial.

  19. By vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    Sorinel – 50 k pentru banel a fost o declaratie de-a lui becali tratata cu mistoul de rigoare din cate imi amintesc.

    Nu e vorba de 90%, exagerezi. Nu ner, sunt rar titluri bombastice, insa nu si titluri necorelate cu continutul stirii.

  20. By coztache on Nov 23, 2010 | Reply

    eu din fericire nu citesc nici prosport nici gsp, singurul site pe care il citesc zilnic si particip la concursurile organizate e OLS.RO, motivul pt care nu le citesc pe restul e simplu.
    PREA MULTA PUBLICITATE, CARE IMI INGREUNEAZA CITIREA STIRILOR, SI PROASTA ASEZARE A STIRILOR, TREBUIE CAUTATE CU LUPA UNELE, ASTFEL EI STABILIND CARE STIRI IS IMPORTANTE SI MA INTERESEAZA SI CARE NU

  21. By wave84 on Nov 23, 2010 | Reply

    Pentru toti haterii de aici, nu ca as avea vreo legatura cu onlinesport, dar voi chiar nu vedeti ca cele doua site-uri mari concurente au zero articole? Pentru ei (mai ales gsp) articol inseamna: “Gigi Becali: Ce zi frumoasa este astazi! CUM COMENTATI?”. Si apoi urmeaza un festival de injuraturi… Aia e ziar? Onlinesport, pe langa faptul ca au un site mult mai citibil estetic (publicitate mai putin intruziva, layout mai curat, etc), mai sunt si singurii care chiar fac cronici la evenimente sportive (si chiar mai spun pe bune cand un arbitru mai fura, nu inchid ochii cum fac altii).

  22. By Pace on Nov 23, 2010 | Reply

    ProSport = Mizerie

    Nu-ti trebuie mult timp sa te prinzi ce fel de indivizi conduc acea zdreanta de ziar. Arunci o privire, vezi cum arata lucrurile, vezi toate greselile elementare de gramatica si ortografie facute de angajati puturosi s pilosi cu liceul neterminat, vezi titlurile imbecile pseudo-senzationaliste, iti strangi valizele si pleci.

    OnlineSport e mai curat decat orice alt site sportiv de la noi, dar din pacate vad ca ati inceput sa strecurati si voi galerii topless si chestii din astea ca sa atrageti vizite/clickuri, de ce ma? Va faceti rau singuri propriei reputatiei :-(

  23. By vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    wave84 – Eh, dupa mine si onlinesport are prea multe reclame, insa eu vad ideea de internet, de presa de internet ceva liber, pentru ca asta este si a fost spiritul acestui suport. Asa ca reclamele au sensul lor, nu pentru cei care au in spate trusturi, dar mai ales pentru astfel de proiecte libere, asa cum este onlinesport, care poate fara ele nu ar putea oferi ceea ce ofera.

    Pace, te-as ruga sa nu ii jignesti pe altii, se jignesc singuri prin ceea ce fac. Legat de acele galerii, ai dreptate, imi insusesc critica. Au fost rare si chiar cu sportive mari, dar chiar si asa ai dreptate.

  24. By rhc on Nov 23, 2010 | Reply

    avand in vedere ca accesez onlinesport.ro de cateva ori pe zi, mi-ar fi foarte greu si sa ma gandesc la o suma atat de mare pe care ar trebui sa o platiti gsp-ului sau prosport-ului… pe de alta parte cancan copiaza libertatea, libertatea copiaza cancan, voi copiati gsp si prosport, iar rareori gsp si prosport se copiaza intre ele… nu iau apararea nimanui(nu ma intereseaza), dar nu ar fi trebui sa scrii acest articol

  25. By Vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    rhc – da-mi exemple de copiere. Eu am dat mai sus unul sau mai multe concrete, astept si de la tine te rog. Nu de alta, dar poate stii chestii pe care eu nu le stiu.

  26. By gongu on Nov 23, 2010 | Reply

    vadime, dc vrei sa fii in continuare penibil. esti frustrat cumva? voi mintiti in continuare in toate stirile, nu crezi ca asta e mai grav decat faptul ca minciunile voastre sunt copiate?
    Mi se pare incredibil cu cate seninatate recunosti ca mintiti in materialele prezentate si ca dupa aceste minciuni va prindeti ca va sunt furate stirile. respira, gandeste te putin… nu e penibil? ba chiar e caz penal

  27. By Dragos. on Nov 23, 2010 | Reply

    Vadim..eu vreau sa stiu care-s sursele tale in acest articol. NU ma refer la nume ci la ce au zis. Din ce ziar le-ai luat..din gazeta de perete?

  28. By relansat on Nov 23, 2010 | Reply

    apropo de prosport :))
    una mai veche: http://www.youtube.com/watch?v=B1yfJP0809Q

  29. By Vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    ProSport a fost la un moment dat ani buni numarul 1. Dar probabil “strategia asta de ciordeala” de care zice si Ivanovici practicata in ultima vreme i-a dus in jos.

  30. By fane dediu on Nov 23, 2010 | Reply

    vadime, ai uitat un detaliu. in stirea aia pe care tipi ca ti-a furat-o prostportu, in speta http://www.onlinesport.ro/stiri/fotbal/fotbal-intern/liga-1/steaua/69716/mm-il-da-afara-pe-anghelov.htm, tu n-ai nicio sursa citata, nici din bulgaria, nici din mozambic.

    de unde stie cititorul ca nu e vreo inventie de-a ta sau de ce nu, poate voi si prostportu’ aveti aceeasi sursa in bulgaria, un “apropiat” al jucatorului binenteles.

    stii cat de prost gust e fudulia asta a ta?

  31. By WILLIAMCOYLUNG on Nov 23, 2010 | Reply

    RASPUNDE LA INTREBAREA ASTA MESTERE (VEZI CA TI-AU PUS O MAI MULTI OAMENI SI TE FACI CA PLOUA)

    ei kkt…cum adica cu un scop nobil? pai tu minti poporu’ sperand ca o sa ti fure stirea?..
    pai si toate stirile de azi au un mic rahatel in ele…sau cum? sunt numai unele infestate de rahatei? esti penibil amice

  32. By Vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    William – perioada este de 2 luni si o saptamana. Tu ca cititor te simti tradat ca am pus 3 ca sa ii prindem pe aia? Daca se precipita lucrurile si pleaca la final de an, care e problema? Ideea e ca e pe craca. Rahatei vezi tu nu stiu unde, incearca sa te ridici de pe veceu… Scuza-ma, nu pot sta mereu cand tu esti online, dupa cum vezi raspund tuturor, ceea ce nimeni de prin presa de sport nu face.

    Fane – sursa e “presa bulgara”, aia pe bune. Avem sursele noastre, ce vrei acum sa zic aici si sa se apuce prosport chiar sa caute surse din Bulgaria? Lasa sa fim noi “sursa bulgara” mai departe, sa vedem cum mai merge treaba. Daca ne citesti stii bine ca suntem foarte credibili. Stirea este in presa bulgara si iti dau un citat scurt: “Teams of Litex and CSKA have entered into a war for the signature of Stanislav Angelov”. E din stirea bulgareasca.

    Luciane (si Gongu) – vad ca ai ramas in pana de idei si imi scrii chestii fara acoperire pe care le poate scrie oricine, sub numele Gongu (sau iesiti de acolo de sub acelasi IP). Nu mi-ati mai adus nici un argument, ati luat-o pe altele.

  33. By fane dediu on Nov 23, 2010 | Reply

    pai si de unde stii tu ca au furat aia de la psp? de unde stii ca n-au vazut stirea la tine, au dat rapid pe sport.bg sau aiurea si au citit ce ati citit si voi?

    de ce la tine e credibila “presa bulgara” si la ei nu?

  34. By relansat on Nov 23, 2010 | Reply

    vadim, singurul merit pe care-l are ols in cazul anghelov e acela de a fi citit inaintea psp si gsp stirea pe site-urile din bg :))

  35. By vadim on Nov 23, 2010 | Reply

    Fane – citeste mai sus si o sa vezi ca unii citesc presa bulgara pe bune, iar altii ne dau pe noi ca “presa bulgara”. Nu mai repet.

    Relansat – da, asa e. In plus, pe langa asta unii nu se mai obosesc sa citeasca presa bulgara si iau asa de la noi.

  36. By Dragos. on Nov 24, 2010 | Reply

    bai Vadime ne lasi tati cu chestiile astea cu presa bulgara. fa-ti frate un tron ca ti-au furat o stire de 2 lei (ca si bulgarii sunt la fel de amatori ca si ziaristii romani). Asta ca sa nu zic ca in articol nu faci referire la nicio sursa ci sunt doar vorbe goale construite in jurul unei afirmatii a lui MM. Deci si tu ai cam furat-o din presa bulgara nu? din moment ce, repet, nu faci referire la nicio sursa

  37. By fane dediu on Nov 24, 2010 | Reply

    mai grav e ca vadim a recunoscut cu nonsalanta ca “baga dume” din burta in articole, vezi cele 3 luni de neplata ale bulgarului.

    nu surse bulgare, nu surse anonime, inventii crunte pe care are tupeul sa le reclame ca furate de altii. pai cum e bre cu deontologia aia?

  38. By ronis on Nov 25, 2010 | Reply

    Ce vreau eu sa scriu este pe langa subiectul discutiei, dar, totusi, vreau sa o fac.
    De o bucata buna de vreme am observat ca informatiile de pe onlinesport lasa de dorit. De multe ori textele articolelor este fara cap si fara coada, cu greseli flagrante. Citind un pic printre randuri si gandind pot sa imi dau seama ce vrea sa spuna stirea respectiva. Dar nu ar trebui sa fie asa, articolele ar trebui sa fie corecte, explicite.
    Altceva… Clasamentele, de multe ori, nu sunt actualizate. M-am uitat deunazi la clasamentul Premiership si, surpriza, acolo, parca, era clasamentul de dupa etapa 11. Cand ar fi trebuit sa fie cel de dupa etapa 14! Chiar acum am constatat ca nu sunt actualizate (doar partial) clasamentele din Champions League.
    Deja am inceput sa vizitez alte site-uri ca sa vad rezultatele si clasamentele adevarate. Pacat, nu cred ca e asa mare lucru sa actualizati la timp rezultatele si clasamentele…

  39. By rhc on Nov 25, 2010 | Reply

    Exemplu: stirea “Scandal sexual in direct cu Dennis Rodman (audio)” -> http://www.onlinesport.ro/stiri/baschet/nba/69792/scandal-sexual-in-direct-cu-dennis-rodman-%28audio%29.htm -> Joi, 25 Noiembrie 2010, 09:51:30
    copiata dupa gsp -> http://www.gsp.ro/index.php?section=articol&screen=index&id=217080&rss=1 -> 24.11.2010 – 15:16
    Si asta e un exemplu foarte recent, in care ei macar dau un link catre o sursa credibila, pe cand voi puneti un filmulet de pe youtube. Si aici am incheiat acest subiect, oricum o sa citesc onlinesport in continuare probabil. Ideea e ca nu trebuia sa te bagi intr-o asemenea discutie pt. ca dintre site-urile de sport voi sunteti pe locul 1 in topul copy-paste :)

  40. By FormulareOnline on Nov 25, 2010 | Reply

    NU stiai ca cele mai bune ideei sunt cele furate??? La fel si cele mai bune afaceri 😉

  41. By Vadim on Nov 26, 2010 | Reply

    rhc – stirea cu rodman e luata de aici: http://www.marca.com/2010/11/24/baloncesto/nba/1290586617.html. Daca au pus- gsp mai devreme, bravo lor de data asta, dar ti-am zis ca nu ne uitam pe alte siteuri de sport din Romania si nu luam stiri de acolo, nu ne intereseaza. Daca ne uitam, faceam cum face prosport, vad ceva nou si imediat baga copy/paste. Crezi ca am dat copy/paste dupa gsp la o zi distanta? Nu sta in picioare, eu am luat stirea de pe marca ieri dimineata si am cautat un film de pe youtube ca sa nu apara filmul de pe marca in care era text in spaniola. Ai dat un exemplu care arata inca o data ca nu ne uitam pe siteuri de sport din Romania, neffind o miza pentru noi.

    ronis- “de o bucata de vreme” si alte exprimari ale tale sunt foarte vagi. Mai exista greseli in stiri, incercam sa fie cat mai putine si nu mari. Clasamentele sunt la zi peste tot.

  42. By ronis on Nov 26, 2010 | Reply

    OK, Vadim, stiu ca sunt greseli peste tot, in stirile tuturor ziarelor/agentiilor, etc. Era doar o observatie, care pica oarecum prost pentru tine in contextul actualei discutii. Vad ca aici si acum esti luat tare de multi oameni si ca te stradui sa le raspunzi (ceea ce e laudabil). Nu prea mai aveai nevoie si de observatiile mele privind continutul stirilor si clasamentele.
    Daca as fi gasit o alta modalitate sa comunic cu tine as fi facut-o. Nu ti-as fi scris asa, pe langa subiectul discutiei (aprinse) pe care o porti. Oricum, multumesc ca mi-ai raspuns! Si, poate ca asta conteaza pentru tine… Onlinesport este (si cred ca va ramane) site-ul de sport pe care il accesez frecvent. :)

  43. By Vadim on Nov 27, 2010 | Reply

    Ronis, fiecare are o parere si este bine sa scrii, cu cat mai multe pareri cu atat mai bine. Ideea e sa nu exageram, cred ca si eu si tu ne uitam la acelasi site si eu nu vad ceea ce vezi tu in aspectele de mai sus. Intr-adevar la clasamente era o problema la Franta si Italia, am vazut dupa ce ti-am raspuns, s-a remediat si vei vedea mai departe. O sa adaugam si un box de clasamente in home, separat de rezultate ca sa fie mai transparent.

    Nu mi se pare ca aici este o discutie aprinsa si nici ca ma stradui sa raspund, e o discutie normala si eu incerc sa raspund tuturor (as putea sa scriu si sa las comentarii sa curga, dar nu fac asta, ar fi mai suimplu nu?). Orice comentariu este bine-venit, nimic nu este in plus sau pica prost, din contra! Si eu iti multumesc ca ne citesti si vii cu observatii pertinente.

    Spui ca sunt greseli peste tot (in sensul si pe alte siteuri), dar un ma incalzeste asta. Treaba lor ce fac altii, aici e ideea sanu fie nici una, nu? Totusi un site ca onlinesport se face in timp real dupa cum vezi, ca mai inversezi o litera e mai putin important, ideea e sa fie informatii la prima mana si interesante.

  44. By WILLIAMCOYLUNG on Dec 20, 2010 | Reply

    E oficial, Napoli are contract cu divinitatea!

    Exceptional…esti de un romanism aparte…pai asta e seriozitate gigel….daca se intampla de n-spe ori…numa’ noi romanii cu divinitatea…daca suntem lenesi si hoti dam vina pe divinitate, in timp ce altii isi fac singuri norocul prin munca si seriozitate…miorita din nou in actiune…ma asteptam de la altii, dar nu de la un tip cu figurile tale…sper sincer ca nu ai scris tu porcaria asta…

  45. By st3phano on Mar 18, 2011 | Reply

    si ceva actiuni in justitie?
    ca degeaba te plangi, o sa zica lumea ca esti “rapidist”.

Post a Comment